recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT
    Sendt: 09-April-2015 kl. 11:03

Jeg sælger 2 stk. MK Sound MX250.

De er 3 år og 9 mdr gamle og kommer fra et kærligt ikke-ryger hjem. De har stået i min hjemmebio siden erhvervelsen og er sjældent blevet flyttet. De står stort set som nye. Der er et par enkelte ganske små ridser, ellers intet nævneværdigt. De fungerer 100% og spiller ret så fremragende. Dette er en high-end løsning til din hjemmebio.



<span style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">12" Push-pull</span><br style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;"><span style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">250 watt </span><br style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;"><span style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">THX Select 2</span><br style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;"><span style="color: rgb51, 51, 51; font-family: DBA_regular, 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px;">Går nemt flat til 20 Hz og under</span>

For specifikationer henviser jeg til MK's hjemmeside.

Manualer og tilbehør haves.
Org. emballage haves ikke.


Udgangspunktet er 5000,- pr. stk.

De befinder sig i Jylland nær Ribe.

Kom glad og byd.









Redigeret af Therien - 13-Maj-2015 kl. 19:39
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2015 kl. 10:51
Weekend
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2015 kl. 15:23
Op
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 10:55
Ny pris
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 00:00
Midnat
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 11:38
fatter ikke at de er solgt endnu. kan se at Velodyne ryger som varmt brød til flere penge. hvis man er til hurtig og tør bas , er MKerne simpelhen i en anden liga.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 12:20
Har selv lillebroderen i mit 'Kontor / træningsrum' Spiller simpelthen en vis legemsdel ud af bukserne! 

Overvejede da selv et sekund at opgradere til 7.4 i biffen... men der er røget lige rigeligt på impulsgadgetinkøb på det seneste :-) 
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 14:00
Hvis bare de havde haft XLR-indgang, var jeg straks sprunget på dem. Men da jeg har 20m kabeltræk dertil hvor de skal stå, er jeg ikke begejstret for RCA :-( ØV!
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 18:21
Ja, jeg har umiddelbart ingen kommentarer til den relativ lave interesse.. I forhold til deres stand og performance, så syntes jeg sgu selv det er en god pris - man ryger direkte i superligaen.

Redigeret af Therien - 26-April-2015 kl. 19:36
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 10:29
Det virker lidt som om interessen for M&K eller mksound er lidt dalende. Har selv en del og har selv solgt en del, og det er ikke helt så nemt at sælge, som det har været.

Prisen på 5000,- for en mx250 i god stand fejler ikke noget. Men hvis der ikke er købere så...

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Det virker lidt som om interessen for M&K eller mksound er lidt dalende. Har selv en del og har selv solgt en del, og det er ikke helt så nemt at sælge, som det har været.

Prisen på 5000,- for en mx250 i god stand fejler ikke noget. Men hvis der ikke er købere så...



jeg tænker især på performance. MK subs er virkelige artikuleret og tight. Med rigtig god punch.
Jeg oplevede at mine gamle MXere , var klasser bedre , end den Velodyne DD12 som den erstattede. DD12 var noget mere bulrende og one note agtig.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 11:05
Selv tror jeg det har noget med den manglende WAF at gøre.. Det er ikke en lille sub..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu