recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WIMP/Tidal apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WIMP/Tidal apps

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
chr1213 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chr1213 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WIMP/Tidal apps
    Sendt: 20-Maj-2015 kl. 19:44
efter telefonen er opdateret til android-version 5,01 køre det bare
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 09:26
Jeg har også Tidal på en Samsung S4, og har ikke nogle problemer af den art.

Har prøvet at afinstallere app, reboote og så installere på ny?
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2006
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 08:08
Prøv at skrive til deres support. De svarer som regel hurtigt.
Til top
chr1213 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chr1213 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 18:56
Når Jeg Høre musik bevæger bjælken sig ikke med tiden på musik nummeret sig ikke. og når jeg laver Audio Search lukker appen Ned . på min Sansung S4 . er der andre der har det problem eller har en løsning?

Redigeret af chr1213 - 17-April-2015 kl. 19:07
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu