recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic DMR-BCT940 remote recording problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic DMR-BCT940 remote recording problem

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
elleparken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elleparken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 09:19
Svar fra Panasonic:

Kære Robert,

Angående din sag med Panasonic om ikke at kunne bruge remote recording fra en webbrowser.

Vi har nu modtaget svar fra vores teknikere, som meddeler at din optager: DMR-BCT74 desværre ikke er understøttet af denne funktion, og det vil derfor ikke være muligt at bruge denne funktion fra en PC.



Jeg skrev senere og har henvist til denne tråd, og de skrev at de skulle have en henvisning fra jer andre for at de skulle kunne se på jeres problemer, så jeg går ud fra at de også vil hjælpe jer med tyske modeller.

Hilsen
Robert


Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 10:41
Lyder lidt mærkeligt, har netop prøvet på min 745 og her virker Remote recording fint i safari på ios8.3

Så mærkeligt at det ikke virker på en 74 model.
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af elleparken elleparken skrev:

Svar fra Panasonic:

Kære Robert,

Angående din sag med Panasonic om ikke at kunne bruge remote recording fra en webbrowser.

Vi har nu modtaget svar fra vores teknikere, som meddeler at din optager: DMR-BCT74 desværre ikke er understøttet af denne funktion, og det vil derfor ikke være muligt at bruge denne funktion fra en PC.



Jeg skrev senere og har henvist til denne tråd, og de skrev at de skulle have en henvisning fra jer andre for at de skulle kunne se på jeres problemer, så jeg går ud fra at de også vil hjælpe jer med tyske modeller.

Hilsen
Robert




Din model er godt nok ikke nævnt på rec.panasonic.co, men det er min 940 og efter som vi har samme problem, så er det nok noget andet der galt end en model der ikke er understøttet. Man få jo heller ikke nogen meddelelse om at den ikke er understøttet, den viser jo den første side fint, det er kun når man går videre til næste side at problemet opstår.
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Lyder lidt mærkeligt, har netop prøvet på min 745 og her virker Remote recording fint i safari på ios8.3

Så mærkeligt at det ikke virker på en 74 model.


Kan du gå videre til næste side med kanaler og stadig se programoplyningerne ?
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af mjohansen mjohansen skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Lyder lidt mærkeligt, har netop prøvet på min 745 og her virker Remote recording fint i safari på ios8.3

Så mærkeligt at det ikke virker på en 74 model.


Kan du gå videre til næste side med kanaler og stadig se programoplyningerne ?

nej trykker jeg next så er der ingen data. Så kan kum se program info på de første 8 kanaler.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 12:02
Det virker dog på iOS appen, her kan jeg se program info fra alle kanaler.
Så maskinen virker.
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2015 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af mjohansen mjohansen skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Lyder lidt mærkeligt, har netop prøvet på min 745 og her virker Remote recording fint i safari på ios8.3

Så mærkeligt at det ikke virker på en 74 model.


Kan du gå videre til næste side med kanaler og stadig se programoplyningerne ?

nej trykker jeg next så er der ingen data. Så kan kum se program info på de første 8 kanaler.

Så har du samme problem som vi har, min virkede også fint via IOS app'en, men ikke via diverse browsere på PC og Mac. Så problemet er har helt klart deres webinterface og ikke recorderen, men det vil de åbenbart ikke rigtig indse.


Redigeret af mjohansen - 14-Maj-2015 kl. 12:13
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
ullus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ullus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 16:12
Hej   jeg har problem med DMR-BCT940 skal være tændt for jeg kan tilgå den via smartphone?? Den er forbundet trådløst.. nogen ideer???
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 16:23
Det må være en indstilling.

Noget strømspare indstilling du har på ?
Til top
ullus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ullus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 16:42
ja kan det jo godt være men så er det på recorder.. router køre hele tiden... nogen ideer

DMR-bct940 går af netværk når den slukker???


Redigeret af ullus - 20-Maj-2015 kl. 16:57
Til top
ullus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ullus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2015 kl. 09:02
Sku mærkeligt... jeg tog USB harddisk fra og nu virker det... det må Være harddisken der måske tager strømmen???
Til top
elleparken Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elleparken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 16:01
Har lige opdaget at det nu virker fint, jeg køre med Windows 10 og det virker både på Explorer og Edge, så nogle har lavet en opdateringClap

Hilsen
Robert.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu