recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manny Pacquiao, 2. maj.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manny Pacquiao, 2. maj.

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manny Pacquiao, 2. maj.
    Sendt: 25-April-2015 kl. 14:26
Hej.

Nogen der ved om boksekampen med Manny Pacquiao, 2. maj., vil kunne ses på f.eks. Apple TV?? På TV3 sport 1, står der bare at det bliver en pay per view - men hvordan??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 14:35

Den kan ses på Viaplay, hvortil man kan købe adgang. Den leveres kun af Viasat og Stofa.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2015 kl. 17:44
Se her: https://www.viasat.dk/boksekampen

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 21:05
499,- for at se kampen på fjernsyn - de må da være komplet vanvittige, sindsyge, gale i hovedet, spist søm............  Wink   Smile   Shocked
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 21:11

Rettigheder til visning af Sport events koster kassen, så det er vel ikke overraskende at det er dyrt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 22:12
Det er jeg da ligeglad med. Normalt kan man se boksning almindeligvis på f.eks. sport 1 - eller al mulig anden sport, uden at man skal betale ekstra for det. Men det kan jo være man kan se det dagen efter eller senere på almindelig vis.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 22:37
Altså, det er ret nemt at få kampen ad andre omveje. Ikke "live", men i HD-kvalitet et par timer efter selve main event.

PS Mayweather hiver den hjem med en sikker sejr.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2015 kl. 22:40
Thorvald - du er godt klar over at denne begivenhed betragtes som én af de allerstørste i boksesportens historie, ikke? Selvfølgelig er det ikke gratis at se kampen. Det siger sig selv.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 06:36
Hmmmm nå ok. Jeg synes nu at 499,- er temmeligt meget at forlange bare for at kunne se den på fjernsynet. Havde det nu være 99,- havde jeg bedre kunne acceptere det. Men bortset fra det - nu er det ikke mig der er interesseret i at se kampen - det er min kone, da hun er fra Filippinerne. Og jeg tror heller ikke hun vil give så meget for at se den. I øvrigt holder jeg på Manny P. Men da jeg har YouSee, kan jeg vel under alle omstændigheder ikke hive kampen frem på skærmen, selv om jeg ville pr. pay per view? Men jeg går ud fra at man kan se den via Internet streaming?? Så man kunne måske f.eks. se den på Ipad og streame til Apple TV. Bare for at snakke om de muligheder, der ville være for at se den. Men jeg (og min kone) ville nu være mest interesseret i at optage den på vores Panasonic HDD-optager. Men det ville måske også være muligt - ikke live - men hvis nu den udsendes 5 timer efter f.eks.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 09:41
Inviter 10 gæster som ønsker at se kampen. og gider betale 50.-

sikkert ikke lovligt, men hvis venner smider  penge for kaffen er det vel ok.

Så kan kampen jo bare køre på skærmen mens man nyder kaffen
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Inviter 10 gæster som ønsker at se kampen. og gider betale 50.-

sikkert ikke lovligt, men hvis venner smider  penge for kaffen er det vel ok.

Så kan kampen jo bare køre på skærmen mens man nyder kaffen


Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Inviter 10 gæster som ønsker at se kampen. og gider betale 50.-

sikkert ikke lovligt, men hvis venner smider  penge for kaffen er det vel ok.

Så kan kampen jo bare køre på skærmen mens man nyder kaffen


Selvfølgelig er det lovligt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu