recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung SMT-S5140
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung SMT-S5140

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Knud Erik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-April-2015
Sted: Vinderup
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud Erik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung SMT-S5140
    Sendt: 05-Maj-2015 kl. 16:39
Hej- jeg har lige skippet Viasat via satellit og modtager nu TV fra Boxer. Jeg ville så prøve at modtage gratis kanaler fra Astra 19.2. Jeg har en Viasat modtager Samsung SMT-S5140. Troede at jeg kunne lave en geninstallation af modtageren, men den beder om mit Viasatkort, som jeg har returneret - så det kan åbenbart ikke lade sig gøre. Vil det sige at modtageren er låst til Viasat eller hur ?

Mvh.
Knud Erik
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 16:43

Uden et aktivt kort er den kun et bådanker.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Knud Erik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-April-2015
Sted: Vinderup
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud Erik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 17:20
Ved ikke lige hvad du mener med bådanker - går ud fra du mener den bare er til at smide ud.
Jeg har en gammel Triax DVB 75 SI - den virkede fint i sin tid - gad vide om den stadigvæk kan fange signalerne fra satellit. Jeg tænkte på om satellitterne sender signalerne på samme måde, som på den tid.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 17:40

Ja, et bådanker smider man ud--- i vandet, der gør det mest nytte, så hvis du ikke kan sælge den, så er det kun skrot.
Den anden modtager, den er jo kun til DVB S1, så de kanaler der udelukkende er HD kan der glemmes alt om.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Knud Erik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-April-2015
Sted: Vinderup
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud Erik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2015 kl. 18:39
OK-tak for hjælpen !
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu