recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo eller Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo eller Yousee

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo eller Yousee
    Sendt: 09-Maj-2015 kl. 20:38
Heysa

Er på jagt efter tv pakker. I lejligheden med en foreningsaftale ligger valget mellem Waoo og Yousee. Internettet kommer allerede fra waoo.

I gennem huslejen betales der til Yousee grundpakke. Ønskers der yderligere kanaler kan en pakke med 39 tillægs kanaler vælges. Udvalget er rigtig god.
Waoo's Viasat mellem pakke har en anelse lavere udvalg end Yousee dog er minimumspris lavere efter 6 måneder.

Jeg vil derfor høre, hvad I er til & er der fordele/ulemper ved dem begge? Udover indholdet går jeg også op i billedkvalitet.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 20:48
Det handler vel i bund og grund om hvilke kanaler du ønsker og om de forskellige pakker kan opfylde dine ønsker. Er du til sport, film eller noget andet ?

Jeg havde tidligere den store pakke fra yousee, men brugte ikke mange af kanalerne. Skiftede så til grundpakken og har nu blot en antenne. Savner det egentlig ikke, men streamer det jeg gerne vil se. 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 20:48

Fordelen med You See må vel være, at kun Grundpakken er tvungen, alt det øvrige udbud kan man frit vælge, derved er man jo så ikke tvunget til noget der er uønsket.
Mener ikke at Waoo kan tilbyde det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 21:37
Kanal mæssigt sys jeg, at Yousee's 39 tillægs kanaler har bedste udvalg. Jeg er faktisk til lidt af hvert, sport, film, Discovery Channel osv...
Jeg spørger fordi, at jeg ikke kender noget til coax teknologien... Iforhold til fiber nettet, hvordan står det til nu om dage mht til bitrate?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 21:46
Skal du ikke have en boks, for at kunne få Viasat-pakkerne fra WAOO? Det skal man i Århus (NRGi).

M.v.h.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 21:47

Nu står det jo ikke så godt til med Waoo, som oplyst er de på vej til opløsning, og dem der står klar til at overtage stumperne er Stofa og TDC. Så den hest vil jeg ikke sætte så mange penge på.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Skal du ikke have en boks, for at kunne få Viasat-pakkerne fra WAOO? Det skal man i Århus (NRGi).

M.v.h.


Hmm, godt spørgsmål.... Jeg kontakter Verdo i morgen for at høre nærmere. Er tilfældet, at der skal en boks, så bliver det nok ikke waoo. Flere bokse og ekstra fjernbetjeninger siger mig ikke meget :-)

Min kammerat har den store pakke fra waoo og der er Inge boks hos ham. Er det pga. foreningsaftale?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 10:22

Verdo er ikke med i Waoo længere, de er overtaget af Stofa, og de vil overtage leverance til Verdos godt 11000 tidligere Waoo kunder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
DinoB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2014
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DinoB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Verdo er ikke med i Waoo længere, de er overtaget af Stofa, og de vil overtage leverance til Verdos godt 11000 tidligere Waoo kunder.


Skal jeg forstå det sådan, at selvom Verdo/Waoo aftale ikke længere er der, så vil på ingen måde kunne få waoo? Det er Stofa fremover?
Til top
jonasf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonasf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 10:40
Verdo er waoo til april 2016
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 10:44

Det står der ikke noget om i de givne oplysninger, (i Recordere nyheder).
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det står der ikke noget om i de givne oplysninger, (i Recordere nyheder).
Recordere skriver ikke nødvendigvis alle detaljer  Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu