recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Philips AW9000 trådløs højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Philips AW9000 trådløs højtalere

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juni-2013
Status: Offline
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 14:12
Hvor kan de evt hentes?
Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mTs813 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 14:13
Lyrskovgade 24 København v
Til top
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Juni-2013
Status: Offline
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 14:41
Tak for info.
De var tiltænkt som pc højtaler, men kan se de er alt for store og mere egnet som stue højtalere.
Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mTs813 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 19:53
Det er meget smag og behag. De er bestemt ikke så små som almindelige computerhøjtalere. Men de er bestemt mange længder bedre. Så det må man jo opveje om man prioritere kvalitet eller størrelsen.
Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mTs813 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 12:16
Fortsat ikke solgt
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 14:04
Hej.

Jeg kunne måske være interesseret hvis prisen er rigtig.

Jeg ville så skulle bruge dem til to ting.

At streame DR P3 radio og som højttaler til et TV.

Jeg kan ikke forestille mig at der vil være problemer med DR P3,
hvad med som højttaler til et TV?

Du skriver at de er brugt en gang. Har du denne ene gang opdateret firmwaren?

Jeg læser på internettet at der har været mange problemer og at de ikke alle er løst?
Hvordan er din oplevelse?

Jeg læser også at der er en kæmpe forsinkelse of lyden på AUX indgangen, er der stadig det?
Det skulle være så slemt at TV og lyd ikke er i synk.

Hilsen Carsten.

Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mTs813 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 14:36
Hej Carsten,

Jeg kan lige smide dem på mit tv og se hvordan det ser ud.

Den ene gang jeg havde dem oppe at køre var min største udfordring at få dem opsat wireless, men det tog 20 min. har ellers ikke oplevet noget. Ja Firmwaren opdaterede jeg da jeg satte dem op første gang.

Min bedste pris er 1.000, og det er desværre ikke til forhandling, hvad tænker du om det?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 15:42

Hej.

Det kan jeg nok først svare dig på, når vi kommer så langt at jeg skal høre dem,

for det er meget svært at købe højttalere efter et billed.

Men jeg vil meget gerne vide hvordan de virker sammen med dit TV?

Hilsen Carsten.

Til top
Nissehamp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Oktober-2013
Sted: Gentofte, DK
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nissehamp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 15:58
Hej.
 
Jeg vil gerne høre om der er nogen problemer med forsinkelse på de digitale indgange også :)
Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mTs813 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 16:04
Hej Har lige sat dem op til mit tv, gennem optisk, og det virker uden problemer. (Har Sonos til hverdag, og det virker på samme måde med optisk). og det virker fint med radio, (man høre radio gennem philips airstudio, hvor der er adgang til TuneIn radio). Man kan selvfølgelig også sætte spotify på.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 16:40
Hej.

Du skal have mange tak. Jeg forstår det som at dette problem er blevet løst. Kan du bekræfte det?

http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?13317-AW9000-Aux-IN-amp-Digtal-%28optical%29-delay-problem

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 28-Maj-2015 kl. 16:40
Til top
mTs813 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-December-2007
Sted: KBH V, Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mTs813 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2015 kl. 17:19
Hej Carsten,

Det lader det til, men hvis du læser det sidste som en philips medarbejder skriver:

"Hello All,
Thank you for your posts.
In order to solve the delay issue you need to restart your device every time you change the source.
Kind regards,
Philips Moderation Team"

Jeg har altså ikke noget problem på nogen måde, og har kørt med det siden jeg skrev at jeg havde sat det til. har prøvet at skifte til radio og tilbage, men oplever ikke noget problem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu