recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BenQ W1070P - Justere billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BenQ W1070P - Justere billede

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thamias Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thamias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BenQ W1070P - Justere billede
    Sendt: 25-Maj-2015 kl. 21:35
Hej allesammen.

Jeg har købt en BenQ W1070+. Jeg har monteret en hylde den skal stå på, men blev lidt overrasket over at jeg ikke kan få den til at kaste billedet 'lige ud'. Jeg kan få den til at kaste det nederste af billedet Lige ud, men resten går lineært opad, som skulle den stå på et bord.

Er det muligt at få den til at kaste billedet ordentligt, stå plant i højde og uden at den skal vende på hovedet?
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2015 kl. 22:40
Nej. Det kan du ikke den er lavet til at stå på et bord eller hænge på hovedet i loftet. Den har lens shift så den kan justeres lidt op og ned. Men ikke ret meget. Der er en tabel i manualen der viser hvor meget den kan flyttes.
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
Thamias Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Januar-2010
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thamias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2015 kl. 05:47
Okay. Så må den op på hovedet.

Tak for svaret.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu