recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DuneHD og netværk. Ingen forbindelse .Hjælp.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DuneHD og netværk. Ingen forbindelse .Hjælp.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2015 kl. 08:47
Det kan vi kun være helt enige om. :)

Kører Windows 8.1 på min server og har oplevet et par gange da jeg kørte Windows 7 at mine ejerskaber over filerne pludselig uden grund var væk. Her snakker vi om mange 1000 mapper og filer. Det er pænt trættende og skulle ind og højreklikke på samtlige mapper og give dem nye ejerskaber igen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
isaac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 481
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isaac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 03:06
Serviio er meget mangelfuldt. Den bygger slet ikke blu-ray filmenes index korrekt, dvs man kan slet ikke afspille rips og isos korrekt. Med mindre der er nogen der har en guide til det, så betragter jeg det som mangelfuldt ift Blu-Ray film og rips.
Det er håbløst, men i det mindste har jeg adgang til folderne på min pc, så jeg kan da se en del tv-serier og andet der ikke har kompliceret opbygning.

Nej der er kun 2 ting for desværre. Enten at installere et nyt OS, eller ja bygge en Nas med Raid/Backup etc. Det kan jeg lige så godt gøre. Håbløst at få min windows7 ultimate til at give adgang til mine harddiske for Dunes netværkbrowser.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu