recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Suoer Mario på PS3??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Suoer Mario på PS3??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Suoer Mario på PS3??
    Sendt: 31-Maj-2015 kl. 17:51
Er det muligt at få spil i stil med Supermario til Wii til en PS3?

Det skal være et af de "gammeldags" flade 2D spil

Har prøver Rayman - men det fanger ikke rigtig :-(

Bliver helt "køresyg" af 3D spil, deværre Cry
Til top
Enerneslo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Enerneslo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2015 kl. 18:25
LittleBigPlanet 1 & 2 ville være et ok bud.

Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 07:08
Tak
 
Dem vil jeg lige prøve at låne på biblioteket - fantastisk man sådan kan teste dem "gratis" :-)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 12:15
ved ikke om det kan bruges, men har faktisk hygget mig en del med the unfinished swan og gianna sisters


Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 19:52
Tak for forslag - desværre kan jeg ikke finde dem på biblioteket eller i dba :-(
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2015 kl. 20:10
H r fundet dem i ps-store. Jeg har ps+ og har fået dem begge gratis der. Unfinshed Sean er gratis pt. Det er giana sigters ikke. Men koster nok ikke alverden.
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 21:53
Ta et kig på Oddworld, er ganske skægt.
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 10:09
Tak for alle de gode forslag - jeg har lige lånt Little Big Planet på biblioteket, så starter med det :-)

Magter ikke at have alt for mange nye spil da jeg så kun gider spille det sidste jeg prøver :-(

Men jeg gemmer alle forslagene og ser frem til at spille flere af titlerne

Forslag modtages forsat med tak 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu