recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV-app på Sony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV-app på Sony

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2015 kl. 22:51
Her virker det fint på en KDL 40 EX fra Februar 2012.
Mvh nesager

Til top
Stone09 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stone09 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 08:12
Hej virker os på Samsung ES8000 fra 2012 de sagde ellers det ikk ville virke med det her nummer med at ændre til Tjekkiet men virker altså her har os ændret det til dk igen for længe siden   
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 09:05
Det er også stoppet med at  virke på mit KDL-40EX724 til ungernes store frustration da de brugte det en del.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

Det er også stoppet med at  virke på mit KDL-40EX724 til ungernes store frustration da de brugte det en del.


Hej
Vores er en 723 model fra 2012,og det virker fint.
Mvh. nesager
Ps. Jeg må lige korrigere,det virker ikke idag.
Har dog stadig appen nede i højre hjørne.



Redigeret af nesager - 14-Juni-2015 kl. 09:28
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Stone09 Stone09 skrev:

Hej virker os på Samsung ES8000 fra 2012 de sagde ellers det ikk ville virke med det her nummer med at ændre til Tjekkiet men virker altså her har os ændret det til dk igen for længe siden   


Samme på vores to 8005 modeller, de virker også som de skal med HbbTV efter opdateringen. Og har intet evolution kit i mine, samme måde med Tjekkiet og tilbage til dansk igen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 13:13
@nesager: vi har også ikonet uden at det virker.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af jacobask jacobask skrev:

@nesager: vi har også ikonet uden at det virker.


Hej.
Tak for din tilbage melding.
Har dit aldrig virket med den nye opdatering.
Det har vores,men virker så pludselig ikke mere.
mvh nesager

Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 14:49
Jeg er ikke helt sikker. Jeg fandt først ud af det i går aftes, men datteren siger at det er over en uge siden at det virkede sidst.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 06:18
Jeg har lige hørt tilbage fra Sony DK. De har testet 2011-modellerne og bekræfter, at der er problemer. De er gået videre med sagen hos DR, men er usikre på om det kan løses.

Det skulle stadig virke på alle 2012 modeller og frem, siger de.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 07:58
Det lyder da positivt, så må vi se om det giver noget fra sig. Hvis du hører mere må du endeligt holde os opdateret.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg har lige hørt tilbage fra Sony DK. De har testet 2011-modellerne og bekræfter, at der er problemer. De er gået videre med sagen hos DR, men er usikre på om det kan løses.

Det skulle stadig virke på alle 2012 modeller og frem, siger de.

Det virker så IKKE på min 2012'er. Jeg har forgæves ledt på dr.dk efter et sted man kan rapportere dette problem. Hvis du eller nogen anden har et link til det, så modtager jeg det gerne.

Hvad er det egentligt der er ændret? Jeg husker at der i 2011/2012 blev indført en Chip med et unikt nummer for hvert TV. (En slags tv IMEI nummer) Er det det nummer DR er begyndt at bruge?

J
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2015 kl. 11:14
ærgerligt at DR nye mulighed med login for at snage i vores tv kigning ødelægger mulighed for at bruge hbb på vores "gamle" tv. Troede egentligt HBB var en fælles EU standard man ikke sådan kunne ændre på i en uendelighed.

Redigeret af daskino - 15-Juni-2015 kl. 11:15
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu