recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HbbTV Samsung ES (2012) serie.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HbbTV Samsung ES (2012) serie.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Julemanden Julemanden skrev:

Mit virker heller ikke længere efter DR's seneste opdatering. 

Det har virket fint lige op til dr's opdatering, men nu får jeg beskeden at fjernsynet skal være tilsluttet internettet førend det fungere. De tyske kanaler virker fortsat fint. Det er sket med et ES6715 samt min vens ES6xxx med yousee (jeg har selv en mindre lokal antenneforening)

Jeg kan se mit tv prøver at tilgå dr.hbb.fokuson.tv, hvertfald ud fra det DNS opslag fjernsynet laver når jeg går over på DR kanalerne.


Hvilken løsning har i oprindelig brugt for at få HBBTV til at virke på jeres?
Jeg ændrede landet i mit smarthub til tjekkisk, installerede hbb app'en fra samsungs app store, og så aktiverede jeg datatjenesten inde i indstillinger.

Jeg har præcis samme fejl. Det er også samme måde jeg aktiverede det på.
Hvilken antenneforening er du ved? Jeg bruger selv Skanderborg og tænker på om det kan være fordi de gør noget forkert i forhold til andre. 


Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 14:02
Samme metode har jeg brugt med Tjekkiet app, kan også logge ind osv med den nye opdatering. Prøv lave samme metode en gang til og se om det virker?

Ved faktisk ikke om jeg kører med seneste firmware på tv'ene om det har en betydning.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Julemanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Juli-2015
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2015 kl. 00:01
Mit virker heller ikke længere efter DR's seneste opdatering. 

Det har virket fint lige op til dr's opdatering, men nu får jeg beskeden at fjernsynet skal være tilsluttet internettet førend det fungere. De tyske kanaler virker fortsat fint. Det er sket med et ES6715 samt min vens ES6xxx med yousee (jeg har selv en mindre lokal antenneforening)

Jeg kan se mit tv prøver at tilgå dr.hbb.fokuson.tv, hvertfald ud fra det DNS opslag fjernsynet laver når jeg går over på DR kanalerne.


Hvilken løsning har i oprindelig brugt for at få HBBTV til at virke på jeres?
Jeg ændrede landet i mit smarthub til tjekkisk, installerede hbb app'en fra samsungs app store, og så aktiverede jeg datatjenesten inde i indstillinger.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2015 kl. 11:59
Vi har dvb-c igennem Waoo.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 21:51
boxer har vi, eller rettert sagt egen antenne

Redigeret af Swingking - 28-Juni-2015 kl. 21:52
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 21:48
Det lyder mærkeligt, hvilken udbyder har i?

Jeg har Yousee og mit er forsvundet helt for et par uger siden, der har ellers ikk været problemer med det. 
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 21:11
Det virker også på alle vores 3 stk es5505 fra 2012 ingen problemer her i hverfal
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2015 kl. 10:32
Siden hvornår skulle det være stoppet med at virke ? Hos mig virker HbbTV stadig uden problemer på vores to ES8005 modeller uden evolution kit.

Har lige præcis testet det nu, mens jeg skriver dette indlæg.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2015 kl. 20:04
Hejsa.

Som mange nok har bemærket er det ikke længere muligt at bruge HBBTV med den lille workaround, der tidligere er blevet omtalt her på siden.

Det er jeg egentlig rigtig ked af, da jeg brugte HBBTV ret meget. Derfor ville jeg også høre om andre havde fundet en måde at omgå det på, så vi igen kan bruge HBBTV på vores 2012 modeller.

Derudover vil jeg også gerne vide om folk med 2012 modeller og Evolution kit har fået det til at virke, da jeg gerne smider penge efter det. 


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu