recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - R.I.P.D.: Rest in Peace Department 3D undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

R.I.P.D.: Rest in Peace Department 3D undertekster

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: R.I.P.D.: Rest in Peace Department 3D undertekster
    Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:14
kan se både dvdcity samt laserdisken sælger en 2 disk version, Blu-ray + Bly-ray 3D og skriver godt nok der er dk subs på, er der nogen der har købt den og kan bekræfte at der virkelig er DK tekst på 3D udgaven ?

har flere gange købt (Mest Dreamworks) kombi sæt hvor der så ikke har været DK tekst på 3D skiven, og må indrømme det pisser mig en del af når de skriver der er DK tekst og det så ikke passer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:43
Det skal jeg fortælle dig om en uges tid. Jeg har bestilt den hos Amazon. Hvis der ikke er DK tekst på, så kan den returneres, da det står på deres side også. Nu kostede du mig lige 113 kr.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:46
ok, lyder godt flemming, jeg fandt den hos dvdcity til en flad 100 mand, skulle alligevel have andre ting derfra, men gider bare ikke købe den hvis der ikke er DK subs på
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:51
Så siger jeg bare til, når den er kommet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det skal jeg fortælle dig om en uges tid. Jeg har bestilt den hos Amazon. Hvis der ikke er DK tekst på, så kan den returneres, da det står på deres side også. Nu kostede du mig lige 113 kr.Tongue


Pengene får du tilbage hvis du ønsker det, og filmen kan du bare beholde.

Det var den besked jeg fik da jeg fortalte dem at info om undertekster ikke var korrekte.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det skal jeg fortælle dig om en uges tid. Jeg har bestilt den hos Amazon. Hvis der ikke er DK tekst på, så kan den returneres, da det står på deres side også. Nu kostede du mig lige 113 kr.Tongue


Pengene får du tilbage hvis du ønsker det, og filmen kan du bare beholde.

Det var den besked jeg fik da jeg fortalte dem at info om undertekster ikke var korrekte.
Yep, det er nemlig det de gør. Amazon har en super kundeservice.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 16:58
har nu været i kontakt med Laserdisken, de mener ikke der er DK tekst på 3D udgaven og efter at have nærstuderet coveret må jeg desvære give dem ret, nederst i højre hjørne på bag coveret er der et feldt lige under special feature hvor der står "*For 2D only" og samtlige nordiske tekster på coveret er makeret med *
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 17:03
Det kunne du da godt have nærstuderet lidt før. Min er sendt, og så må jeg se. Det er sgu latterligt, hvis den ikke har. Har den ikke, så brokker jeg mig. Amazon skriver ikke, at det kun er 2D.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 17:17
oplevede det samme på Shrek 1-4 3D samt Megamuind 3D, DK tekst og lyd tekst på 2D skiven men kun DK lyd på 3D
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det kunne du da godt have nærstuderet lidt før. Min er sendt, og så må jeg se. Det er sgu latterligt, hvis den ikke har. Har den ikke, så brokker jeg mig. Amazon skriver ikke, at det kun er 2D.


Det er jo ikke så skidt det ikke er godt for noget, du modtager din film, konstaterer at der ingen DK tekst er på 3D skiven, brokker dig til Amazon, får dine penge tilbage, ser filmen og bagefter sælger den billigt til mig LOL
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 06:58
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Det kunne du da godt have nærstuderet lidt før. Min er sendt, og så må jeg se. Det er sgu latterligt, hvis den ikke har. Har den ikke, så brokker jeg mig. Amazon skriver ikke, at det kun er 2D.


Det er jo ikke så skidt det ikke er godt for noget, du modtager din film, konstaterer at der ingen DK tekst er på 3D skiven, brokker dig til Amazon, får dine penge tilbage, ser filmen og bagefter sælger den billigt til mig LOL
Ha ha, den var god. Men nu må vi se.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 13:26
Et stk film modtaget, og uden DK tekst på 3D.Angry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu