recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung vs Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung vs Sonos

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Gortrek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juli-2015
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gortrek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung vs Sonos
    Sendt: 07-Juli-2015 kl. 23:06
Hej Recorder.

Jeg har købt et Samsung UE55JS9005 S-UHD CURVED, jeg overvejer at købe soundbaren til tvet, men er dog i tvivl om jeg skal skifet min sonos soundbar ud med det?
Er der nogle som har erfaringer med Samsungs soundbar og vil jeg falde meget i kvalitet i forhold til mit Sonos system?

Har pt Sonos Playbar, Sonos Sub og 2 x play 1 højtalere.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 23:22

Du vil jo miste det indlysende, og det er de muligheder du for nuværende har med Sonos, så om du kan undvære det, er op til dig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Gortrek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juli-2015
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gortrek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2015 kl. 23:31
Men man kan jo gøre det sammen med samsungs system, skal jo bare slutte nogle wam højtalere til, så kan ikke lige se hvad jeg mister?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 05:52
Du mister nok intet andet penge.

Hvis du kun bruger sonos til lyd fra er det sikkert det samme samsung kan levere.

Lyden er nok også meget ens hvis der er sub på samsungen.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 08:22
Du mister sandsynligvis også muligheden for at opgradere systemet med nye services.
Sonos er super gode til at sende opdateringer ud til ældre produkter.

Det er Samsung ikke kendt for.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Du mister nok intet andet penge.

Hvis du kun bruger sonos til lyd fra er det sikkert det samme samsung kan levere.

Lyden er nok også meget ens hvis der er sub på samsungen.

at sammenligne sonos med samsung er da skamfuldt.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 10:11
Av der skulle have stået " lyd fra TV "

Er selv stor forbruger af Sonos.    men har aldrig lyttet til Samsung og skal heller ikke have det.

Sonos kører super godt
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2015 kl. 10:13
Har selv haft samsung sorround, og skal lige siges at den dybde sonos sub f.eks har, den finder man ikke i samsungs anlæg. Er super glad for mit sonos :)
Til top
Tallahassee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tallahassee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 10:41
Virkelig nedern og lortet kommentar, men er det ikke noget med at der følger en Samsung soundbar med i købet på den 9-serie...?  Ermm


I haven't cried like that since Titanic!
Til top
Gortrek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juli-2015
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gortrek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 15:51
Jeg fik et rigtig godt tilbud gennem arbejdet, men der galt soundbaren ikke med :-)
Til top
Tallahassee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tallahassee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Gortrek Gortrek skrev:

Jeg fik et rigtig godt tilbud gennem arbejdet, men der galt soundbaren ikke med :-)

Aaaah Thumbs Up   Smile
I haven't cried like that since Titanic!
Til top
Gortrek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juli-2015
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gortrek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2015 kl. 14:43
Takker for alle jeres svar :-)
Jeg har besluttet at beholde mit Sonos system, er der nogle der ved om man kan købe film/folie, så jeg kan ændre tv'et farve? Har lige bestilt noget folie mat og blank sort, men ved ikke om det skal være noget specielt, måske der er nogle som har erfaringer med dette?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu