recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lexicon  MC-12 HD EQ + RX-7 **SOLGT + BEHOLDT**
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lexicon MC-12 HD EQ + RX-7 **SOLGT + BEHOLDT**

 Besvar Besvar Side  <1 34567>
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 10:07
Mandagsfakta #24:
Lexicon er er præcisionsinstrument, så årsopgørelsen viste naturligvis 0,00 DKK i rest-skat.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 11:45
Mandagsfakta #25:
Mandag er ikke nødvendigvis en dag, men kan være en følelse. Ligeledes kan musik og soundtracks ikke bare høres, men også føles. Hvis du har den rigtigt forstærker.


Redigeret af MaXer - 29-Marts-2016 kl. 11:46
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 22:16
Mandagsfakta #26:
Gå ikke over åen efter Hi-Fi. Medmindre du ikke er på samme side af åen som mig.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2016 kl. 20:35
Mandagsfakta #27:
Der er hele 4 tegn fra det romerske alfabet i navnet Lexicon. Det er over 50%! I givne rækkefølge bliver de til tallet 159. Det maksimale tal man kan lave er 160.

The more you know
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2016 kl. 15:40
Mandagsfakta #28:
En MC-12 er sværere at sælge end en RX-7; kom med et fornuftigt bud på MC-12'eren alene, og den kan blive din.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2016 kl. 15:50
Med mindre det er en Maserati! Smile
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2016 kl. 12:46
Mandagsfakta #29:
Har du brugt Storebededagene på at bede til at få mulighed for at købe et fantastisk forstærkersæt, så betragt dine bønner som hørt!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 13:44
Mandagsfakta #30:
Lexicon forstærkere kan med lethed drive udendørshøjtalere. Så kan du nyde både det gode forårsvejr OG den gode lyd!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 17:52
Hvad er det egentlig for nogle hippier, der har tilladt et t i højttaler?

Nu må jeg bede om mine himmelblå.
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Hvad er det egentlig for nogle hippier, der har tilladt et t i højttaler?

Nu må jeg bede om mine himmelblå.
Ja... ehm... øh... Jeg prøvede bare at spare på recorderes diskpladsforbrug...!

Men det er nu faktisk en accepteret stavemåde, men jeg forstår udemærket nostalgien. Jeg vil dog ikke forfordele den ene da det jo som bekendt er en bjørnetjeneste. Wink
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 17:21
Mandagsfakta #31:
Kan en forstærker forstærke for stærkt? Nej, siger Lexicon.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 20:04
Mandagsfakta #32:
Pinsesolen danser udelukkende hvis nogen et sted spiller musik på et Lexicon-anlæg.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu