recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisstigning på Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prisstigning på Sonos

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Prisstigning på Sonos
    Sendt: 21-Juli-2015 kl. 21:20
Vil blot lige gøre opmærksom på, at Sonos produkter vil stige i pris pr. 1. august grundet en stærkt dollar ift. €/DKR. Jeg har dags dato været i Hifiklubben, Frederiksberg hvor de netop gjorde opmærksom på dette. Så hvis I har planer om at investere i Sonos i en nær fremtid bør I gøre dette inden 1. august. 

Der er tale om en prisstigning på omkring 15 %. 

Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 23:18
Nyttig info

Tak

Har selv overvejet en connect, og det ser da ud til at være nu den skal indkøbes.
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2015 kl. 09:15
Ja det kan hurtigt blive en noget større udskrivning efter d. 1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2015 kl. 11:19
Endnu en god grund til at kigge efter RAUMFELD powered by Teufel
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2015 kl. 11:37
God timing. Jeg fik lige nappet et sæt Play:1 mere i går...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2015 kl. 21:43
tak for tippet fik lige købt en 3er til datterens værelse
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2015 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Endnu en god grund til at kigge efter RAUMFELD powered by Teufel

Æder de højopløst lyd (96-192khz/24bit) eller bare ligesom Sonos (48khz/16bit)?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2015 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Endnu en god grund til at kigge efter RAUMFELD powered by Teufel

Æder de højopløst lyd (96-192khz/24bit) eller bare ligesom Sonos (48khz/16bit)?


Lige nu kører de endda med "sommer-sale". En del gode pakkepriser. Det får nok ikke produkternes brugtpris til at være ligeså stabilt som Sonos', men det gør nu ikke mig noget.

Deres app skulle være god - noget som de andre Sonos-konkurrenter har manglet - og ret godt integreret med fx. Tidal.


Redigeret af Ukke - 23-Juli-2015 kl. 09:21
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2015 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Endnu en god grund til at kigge efter RAUMFELD powered by Teufel

Æder de højopløst lyd (96-192khz/24bit) eller bare ligesom Sonos (48khz/16bit)?


Lige nu kører de endda med "sommer-sale". En del gode pakkepriser. Det får nok ikke produkternes brugtpris til at være ligeså stabilt som Sonos', men det gør nu ikke mig noget.

Deres app skulle være god - noget som de andre Sonos-konkurrenter har manglet - og ret godt integreret med fx. Tidal.

Uden at jeg kan dokumentere det, så tror jeg at Sonos har en stor fordel ved at TDC/Yousee musik er integreret i deres system. Kender ikke tallene, men rigtig mange i min omgangskreds har TDC/Yousee musik gratis, som en del af deres forskellige abonnementer. Disse brugere kigger aldrig efter andre muligheder som Raumfeld og Bluesound.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2015 kl. 11:34
Sonos's helt klare fordel er uden tvivl det store udbud af indhold fra 3 parts leverandører - TDC osv

Også har de iflg. Min kone en forholdsvis høj WAF
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2015 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

Uden at jeg kan dokumentere det, så tror jeg at Sonos har en stor fordel ved at TDC/Yousee musik er integreret i deres system. Kender ikke tallene, men rigtig mange i min omgangskreds har TDC/Yousee musik gratis, som en del af deres forskellige abonnementer. Disse brugere kigger aldrig efter andre muligheder som Raumfeld og Bluesound.

Det tror jeg du har ret i. Jeg har også sendt en forespørgsel til deres udviklingsafdeling vedr. TDC m.fl., ikke fordi jeg hopper på den vogn. I mit tilfælde er jeg godt dækket ind med TIDAL HI-FI. 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2015 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Alle deres produkter æder "High-res" uden problemer. 

Lige nu kører de endda med "sommer-sale". En del gode pakkepriser. Det får nok ikke produkternes brugtpris til at være ligeså stabilt som Sonos', men det gør nu ikke mig noget.

Deres app skulle være god - noget som de andre Sonos-konkurrenter har manglet - og ret godt integreret med fx. Tidal.
Man skal vel op i en One M, for at erstatte en Play 5, ikke? Og One S svarer til en Play 1 ca?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu