recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sound bar input.  Sonos vs HEOS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sound bar input. Sonos vs HEOS

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sound bar input. Sonos vs HEOS
    Sendt: 28-Juli-2015 kl. 19:00
Ift aktive, har du så kigget på b&w mm-1? Har ikke selv erfaringer med den løsning, men de er flotte og spiller fremragende:).
Det er en desktop højtaller men skal ligeså vel egne sig til tv brug.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Man bare ikke benytte connetamp fra Sonos til TV lyd uden der bliver en synlig forsinkelse i lyde.

Alternativt en anden forstærker end SONOS ampén.

Er der intet andet anlæg i hustanden?
 

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6976
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 11:02
Man bare ikke benytte connetamp fra Sonos til TV lyd uden der bliver en synlig forsinkelse i lyde.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af korben korben skrev:

Jeg har kikket lidt på nogle små højtaler.  Men det skal være aktive og ikke fylde for meget.  Hvad har du købt?  

jeg har set på disse.  https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/aktive-hojttalere-til-fx-pctv/scandyna-minipod-bluetooth-/

Jeg købte Dali Zensor 1.

Skal de være aktive? 



du kan jo tage ned og lytte på begge.


Redigeret af mbm1 - 28-Juli-2015 kl. 10:49
Til top
Pjock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-August-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pjock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 09:13
Personligt syntes jeg minipods er noget plastik skrammel. Har du set dem i virkeligheden? Det ligner og føles som kina plastik i min verden.
Til top
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér korben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 09:04
Jeg har kikket lidt på nogle små højtaler.  Men det skal være aktive og ikke fylde for meget.  Hvad har du købt?  

jeg har set på disse.  https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/aktive-hojttalere-til-fx-pctv/scandyna-minipod-bluetooth-/
Pioneer 50" KURO PDP-LX5090H
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 08:21
Prøv at lyt til en soundbar vs 2 gode små stereo højtalere.

Har selv haft soundbar i 1 måneds tid, men blev hurtigt solgt og erstattet med 2 små højtalere.
Til top
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér korben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 21:45
Jeg er ikke på jagt efter en 5.1 løsning, da jeg ikke har plads og faktisk ikke savner det.

Der er noget der siger mig at den HEOS soundbar bliver et hit.  den fra sonos er jo ikke helt ny mere, og der er sket meget på det område de sidste par år.
Pioneer 50" KURO PDP-LX5090H
Til top
Pjock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-August-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pjock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 18:20
hvad med Sony HT-RT-5??


den skulle komme nu her til August også og byder på 5.1 sorrund med trådløse baghøjtalere og en trådløs sub. jeg overvejer kraftigt at skifte min Onkyo soundbar ud da jeg savner surround men ik vil have alt det lednings pjat og forstærker stående. 


Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 14:05
Hvis du vælger deonon får du jo subwoofer med til 6000,- hvis du skal have sonos playbar og sub bliver det jo over 10.000,-. Hvis du vælger Denon må du meget gerne vende tibage med dine erfaringer, da jeg overvejer denne.
Til top
korben Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér korben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 12:32
Jeg skal bruge den 80% til tv lyd.  (film og nyheder )  og de sidste 20% er til at spille musik fra min telefon.

Jeg har pt. ikke et ønske om at skulle lave netværk af højtaler,  men som jeg forstår det så har begge muligheder for det.
Pioneer 50" KURO PDP-LX5090H
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6976
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 12:24
Rent gæt fra en Playbar bruger

Men det er lidt hvad ud ønsker senere. skal den kun bruges til TV lyd   eller ønsker du udbygge med multirum.

Skal den kun bruges til TV lyd finder der mange soundbar løsninger
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu