recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal jeg ha nyt hdmi?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal jeg ha nyt hdmi?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal jeg ha nyt hdmi?
    Sendt: 01-August-2015 kl. 19:21
Hej,
Jeg har lige købt et nyt 4k tv, og tænkte på om jeg skal have et nyt Hdmi kabel til mit appletv for at kunne se Netflix i 4k?

Jeg skal vel ikke have nyt til min zaptorboks, da jeg ikke ser at de levere noget 4k.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:25
Du kan slet ikke bruge Apple TV til 4K. Der er vel en APP på selve TVet? Uanset hvad, så behøver du ikke et ny kabel.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér samanda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:28
Ok tak - ja der er jo selvfølgelig en app på tv'et

Tak
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:30
Det er så bare den du skal bruge.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:31

Ja, for at kunne se Netflix 4K, er det via deres App til TVet, og så kun hvis der understøttes 4K.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:33
Du skal jo også, opgradere dit Abonnement, til det store ABN.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
K_J Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-August-2014
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:42
Kan ARC sende 5,1 lyd til surroundreceiveren eller må man nøjes med stereo hvis man vil se 4k
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2015 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af K_J K_J skrev:

Kan ARC sende 5,1 lyd til surroundreceiveren eller må man nøjes med stereo hvis man vil se 4k

Yep, det kan den godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu