recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: ,
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: ,

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 17:10
Det er noteret Kim
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 18:16
og hvor længe lader du auktionen kører ?
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 18:35
Jeg giver lige folk tid til at se at der er budt. Og når jeg kan se at det et stilstand så sluttet jeg den.
Som udgangspunkt er jeg først hjemme torsdag.
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2015 kl. 22:43
Torsdag kl 17. Stopper jeg for bud på Eeebox Ved bud inden for de sidste 30min bliver der lagt 30min på.
Til top
Kim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 17:13
PB sendt.
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 21:29
Eeebox solgt
Til top
sqnk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sqnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:12
Hej Allan,

Følger der DAB antenne med til den bil radio ?
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:14
Ja det gør der, men den har været monteret før, så jeg tør ærligt ikke sige hvor godt den hæfter ved montering igen.
Til top
sqnk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2015
Status: Offline
Point: 109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sqnk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:17
Alright, det må man jo så evt give lidt tape så.
Hvor god er DAB delen, for jeg synes det er svært at blive klog på ?
Er er der evt mulighed for at sætte en alm antenne på ?
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:21
Det er også muligt at bruge almindelig antenne, det er faktisk muligt at have begge dele tilsluttet samtidig.
Jeg har været ret glad for dab delen. Der har dog været nogle lyd udfald, men det har været nogle helt bestemte steder hvor jeg har kørt.
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 12:22
Jeg er åben for bud. Det er kun pris ideer
Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2015 kl. 15:49
Kom gerne med bud.




Redigeret af Allanbp - 17-September-2015 kl. 18:34
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu