recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bilka online retur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bilka online retur

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:30

En forsikring har alle vel, men på en sådan er det vel ikke muligt at forsikre mod ting der er ukendte.? Det kan vel ikke derved være specificeret i en forsikring som dækning når det er ukendt.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:37
Pas på. Flere produktforsikringer tager ulogisk nok forbehold fra udefrakommende skader
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


En forsikring har alle vel, men på en sådan er det vel ikke muligt at forsikre mod ting der er ukendte.? Det kan vel ikke derved være specificeret i en forsikring som dækning når det er ukendt.?

Jeg tænker ikke nødvendigvis en forsikring til privatpersoner - virksomhederne har jo også forsikringer, hvor de kan betale sig fra ukendte risici - og det er jo ikke alle situationer, som er specificeret i en forsikring - det er vel i højere grad undtagelserne som er udspecificerede.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Før alt det her skriveri, var der nogen de havde tænkt på at det med fluer var et problem.? Det var der sikker ikke, så hvordan sikrer man sig i mod et ukendt problem, hvordan sikrer man sig i mod det ukendte i det hele taget.?

Helt enig.
Men det skal da ikke gå ud over forbrugeren. Det er absolut de sidste der har nogen som helst indflydelse på produktets fremstilling.

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 13:55
Mit tv er ikke 23 måneder, den er 8 måneder ... Bare lige for at slå det fast. Kan se i den anden tråd, at man også her tror den er 23 måneder :)
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 15:15
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Mit tv er ikke 23 måneder, den er 8 måneder ... Bare lige for at slå det fast. Kan se i den anden tråd, at man også her tror den er 23 måneder :)

Okay.. Det er også ligegyldigt, hverken 1, 8 eller 23 måneder er i orden. Ja, sågar heller ikke efter 24 måneder. Men det er nok for meget at forlange Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 12:17
Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:

https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:

https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507


Tjah, sådan får det når man handler TV dér, hvor man handler mælk og ost....   

M.v.h.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:

https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507


Tjah, sådan får det når man handler TV dér, hvor man handler mælk og ost....   

M.v.h.
Så lad os håbe at KT Radio og Tapeconnection med flere, ikke begynder at handle med mælk og ost LOL
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:

https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507


Tjah, sådan får det når man handler TV dér, hvor man handler mælk og ost....   

M.v.h.
Så lad os håbe at KT Radio og Tapeconnection med flere, ikke begynder at handle med mælk og ost LOL


Ja eller smutte en tur forbi A-Z i Hjørring LOL
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 19:46
Summasummarum - der er jo ikke reelt nogen forskel i service/reklamation om du handler i Elgiganten/Bilka/TC/HFK.

Hvad der ville give mest mening var at Samsung og andre multi nationale konglomerater bare byttede sådanne enkelt tilfælde uden ballade - det ville være god stil og ikke koste mange basører på bundlinien...

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 20:02
Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu