recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste tv for kr. 5000,00
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste tv for kr. 5000,00

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste tv for kr. 5000,00
    Sendt: 29-August-2015 kl. 22:00
Hej.

Jeg ved ikke hvad Hotel betyder. Men jeg fandt en Polsk Anmeldelse.

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/panasonic-tx-50cs520e-test.html

De skriver i overskriften:

Minusy

- niska ostrość obrazów ruchomych
- cena

Som Google oversætter til:

Minusser

- Lav skarphed levende billeder
- Pris

Hilsen Carsten.

Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 20:11
I min jagt på tv, har jeg bla. fundet følgende tilbud:


Men der står det er til hotel og hospatality. Hvad betyder det nu i praksis. Har i øvrigt set det flere steder.

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvordan det adskiller sig fra en normal model.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 15:54
Hej.

Jeg kender det heller ikke. Men Google fandt disse Kunde Anmeldelser:

http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B00UPCJDWO/ref=acr_dpx_see_all?ie=UTF8&showViewpoints=1

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 29-August-2015 kl. 15:56
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 14:19
Jeg kender ikke modellen, men elgiganten har Sony 50w755c til 4999 i næste uge, kunne måske også være et kig værd
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 13:20
Føtex har for tiden den omtalte 55" sony w805b til 4999,- . Kom på bud ugen efter, jeg lige tog det hjem fra Bilka til 5500,-

Godt billed, men lidt sløvt i navigeringen.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 16:07
Jeg valgte at købe et Sony 55W805B for to måneder siden (er nede i 5500kr når det er på tilbud) og det er jeg super tilfreds med. Det er rigtig at hvis du køber under 55", så skal du have et specielt beslag/afstandsstykke hvis det skal vægmonteres. Med 55" følger det VESA standard uden problemer. 

Mit valg stod mellem Panasonic AS640 og Sony W805. Grunden til at det faldt på Sony var fordi at, i modsætning til AS640, så har TVet passthrough af 5.1ch lyd fra HDMI til optisk, hvilket er et "must" hvis man har Sonos Soundbar. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 10:01

Hej.

At jeg valgte Panasonic skyldtes hovedsagelig de gode tilbud. Jeg kunne også have valgt Sony i W8xxB serien. Men vær opmærksom på at Sony'en er tykkere forneden og vil kræve et specielt beslag/afstandsstykke hvis det skal op at hænge. Sony'en har ligeledes en eksten strømforsyning.
Og som det sidste, vælg IKKE er Sony W605B. W600B serien har et meget dårligere billede end W800B serien.

Hilsen Carsten.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 09:08
Hej.
Tusinde tak for de mange input. Jeg kan godt se hvor tingene bære hen af. Et tv fra Sony eller Panasonic. 

Jeg har aldrig tænkt at Samsung var et emne, p.g.a. den planlagte forældelse, de måske/måske ikke tænker i. Jeg tør ikke tage risikoen.

Sony ser ud til at være lidt billigere. D.v.s. at mit budget kunne holde med en Sony. Men måske ville det være en bedre idé at bruge 7000,00 på et Panasonic.

Er Panasonic så meget bedre et TV at jeg bør bruge 2-3000 mere i den retning. Eller er billedet på et "på vej ud Sony" fint nok.

På forhånd tak.


Redigeret af Steffen32 - 28-August-2015 kl. 09:08
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2015 kl. 22:38
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Jeg er åben både over for brugt eller nyt.


Nyt Panasonic eller Sony er anbefalingen herfra.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2015 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Sig mig Bent, har du fulgt den debat du aktivt har deltaget i? Uanset om om Sony eller andre mærker er sikret mod dette problem, tvivler jeg på de vil lægge navn til det Samsung har præsteret på mindre end 14 dage. Når jeg en dag får tid, skal jeg gerne lave en ny tråd, hvor jeg for overblikkets skyld lægge alle de mails op, modtaget af Samsung ... Der var en som beskrev Samsung fremgangsmåde sådan, lyv, lyv og lyv lidt mere. Det passer meget godt med det jeg har modtaget fra dem.


Jeg er helt enig i at tordenfluer ikke bør findes i et tv uanset fabrikat.

Jeg er også enig i at det er en forkert politik og fremgangsmåde som både Bilka og Samsung har udført i din sag. Og når folk lyver så hører de også fra mig. Så gå bare i kødet på dem mht det også Jan.
Og det som både du har gjort som også jeg og andre herinde er enige om, er relevant overfor både sælger og producent.tordenflue resistent

Men jeg ser tingene på to måder. Produktet og reklamationspolitik.

Panasonic har jo også haft flueproblemer. Vi Har har jo fornylig set et link hertil. De har bare taget sig af problemet, men dermed er alle jo ikke sikret. Og slet ikke mht til reklamationer.

Til kampus. Jeg har ofte spurgt Bilka om returnering og jeg har desværre aldrig læst og fået andet at vide, end at emballagen ikke måtte brydes. DVS produktet måtte ikke tages i brug. Derfor har jeg fx handlet i Elgiganten i de senere år ligesom jeg opdagede at det blev svært at komme med en reklamation.
Det glæder mig hvis du har ret. Personligt handler jeg heller ikke mere elektronik i Bilka.






Redigeret af bentpetersson - 27-August-2015 kl. 22:37
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2015 kl. 22:10
Sig mig Bent, har du fulgt den debat du aktivt har deltaget i? Uanset om om Sony eller andre mærker er sikret mod dette problem, tvivler jeg på de vil lægge navn til det Samsung har præsteret på mindre end 14 dage. Når jeg en dag får tid, skal jeg gerne lave en ny tråd, hvor jeg for overblikkets skyld lægge alle de mails op, modtaget af Samsung ... Der var en som beskrev Samsung fremgangsmåde sådan, lyv, lyv og lyv lidt mere. Det passer meget godt med det jeg har modtaget fra dem.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2015 kl. 22:06
Bilka har 30 dg returret. Men der tør jeg sgu ikke købe TV.

Mit tidligere Pana TV var der ikke tordenfluer i. Det samme kan jeg sige om de to Pioneer TV jeg har/ har haft. Og det skorter ikke på tilstedeværelsen af tordenfluer. De ligger døde overalt i stort tal.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu