recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - O&O ShutUp10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

O&O ShutUp10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: O&O ShutUp10
    Sendt: 29-August-2015 kl. 11:46
Programmet virker umiddelbart mere informativt end DoNotSpy10, der er et andet program til at skrue ned for Microsofts nysgerrighed.

O&O ShutUp10 kommer herfra - se under "Download" foroven.

http://www.oo-software.com/en/

Mvh. Jørgensen

Edit: Glemte at skrive, at jeg nu har implementeret de fleste af punkterne, mest for sjov, hvilket nok er lidt imod grundtanken i at være "Windows Insider".

Da Windows 10 bl.a. har videresendt hele min surfhistorik til Windows siden min deltagelse i Insiderprogrammet sidste år, skulle Microsoft have et godt grundlag til at målrette reklamer til mig fremover. Som i øvrigt Google og alle de andre. Smile


Redigeret af Jørgensen - 29-August-2015 kl. 11:58
Til top
abacus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abacus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 09:48
er der nogle her, der har prøvet ovenstående,skulle lukke ned for snagen fra Microsoft, men er der problemer med programmet?
MVH
Niels
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu