recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MAC Pro MKV afspiller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MAC Pro MKV afspiller?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 09:57
Ved nærmere eftertanke holder jeg mig fra et free source projekt, da det ikke er min Mac og ikke vil ud i noget hvor de anbefaler back up af data mappe. Vil nødig ind og skulle rette i data mappe. Bruger vlc player. Findes der ikke en medie afspiller i app store Ala. Plex? Der mere har udviklet sig til et reelt program?
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 10:01
Vil ikke have den piller i system indstillinger uden om det Mac anbefaler som vlc
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 10:05
Har selv oplevet problemer med foobar til pc, der krævede manuelt redigering. VLC er vist det eneste rigtige. Tak for svar.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 12:19
Jeg bruger MOVIST på Mac, og den spiller ALT man kaster efter den. Droppede VLC for et par år siden.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 12:22
Er værd at tjecke ud så 👍
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Er værd at tjecke ud så 👍


Den koster 39 kr. og arbejder i sandbox, så jeg kan kun anbefale den
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 12:52
Spændene. Hvad er Sandbox?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Spændene. Hvad er Sandbox?

Det betyder at filerne afvikles i et lukket miljø, og derfor ikke kan tilgå resten af systemet.

Så hvis du nu henter en trailer fra nettet og den indeholder "ond kode" så kan den ikke tilgå systemet.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 13:53
Er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener. Vil Google det, når jeg får tid. Hvad Sandbox er
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Er værd at tjecke ud så 👍


Den koster 39 kr. og arbejder i sandbox, så jeg kan kun anbefale den

Tak for tippet. Den er meget bedre end VLC, som jeg synes er for rodet. Også godt med sandbox.
Nu er VLC skrottet.
Venlig hilsen
KB
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 13:18
Han kommer forbi om 30 min. ca.

Lidt sent ude, men kom til at tænke på, om nogen have oplevet komplikationer, med at installere begge, da jeg overvejer det?

Både VLC Først og så Movist bagefter, som der er linket til?


Redigeret af JackD84 - 13-September-2015 kl. 13:18
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 13:27
Det er ganske ufarligt. Man vælger selv, hvilket program der skal åbne filerne.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu