recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows 10 genveje på skrivebord
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows 10 genveje på skrivebord

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 10:46
Det er uafhængigt af om det er chrome eller edge.

Genvejen fungere fint men med 10 genveje på skrivebordet, der alle har hvid mappe, er det lidt besværligt at finde genvejen, som man vil bruge
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 11:31
Giv dem navne som giver mening.

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Giv dem navne som giver mening.

M.v.h.


Ja, det er en god idé. Det gør vi også.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 16:59
Der må være en fejl i din Windows installation når både programmer og alle andre genveje er hvide.
Måske er .LNK blevet registreret til et program ved en fejl, men jeg aner ikke om det overhovedet er en ting som er muligt.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Det er uafhængigt af om det er chrome eller edge.

Genvejen fungere fint men med 10 genveje på skrivebordet, der alle har hvid mappe, er det lidt besværligt at finde genvejen, som man vil bruge


Du kan også vælge et ikon til dem, dog ikke det originale, men så er de i det mindste ikke ens.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 19:43
Jeg tror ikke at der er fejl i selve installationen, da det jo er foregået nogle uger forskudt på to forskellige computere og uden fejlmeddelelser. Snarere en fejl i versionen som nok senere opdateres

Jo, Flemming, min kone er igang med Windowsikonerne, der designmæssigt efterhånden hører fortiden til. I det mindste findes genvejene. Så det er ok.
Tak til jer alle for inputs.🙌

Redigeret af bentpetersson - 07-Oktober-2015 kl. 19:44
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jeg tror ikke at der er fejl i selve installationen, da det jo er foregået nogle uger forskudt på to forskellige computere og uden fejlmeddelelser. Snarere en fejl i versionen som nok senere opdateres


Nok ikke en "fejl i versionen", eftersom vi andre ikke har problemet.

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jeg tror ikke at der er fejl i selve installationen, da det jo er foregået nogle uger forskudt på to forskellige computere og uden fejlmeddelelser. Snarere en fejl i versionen som nok senere opdateres


Nok ikke en "fejl i versionen", eftersom vi andre ikke har problemet.

M.v.h.


Interessant Henrik. Det er kun når der åbnes nye genveje at problemet opstår.
Dog var der enkelte tidligere ikoner, der ikke åbnede sig i forbindelse med installationen på min kones pc, mens alle ikoner var ok på min pc. Men samme problem ved åbning af nye genveje.

Vil du prøve at lave en ny genvej på skrivebordet på din pc? Se om ikon skabes automatisk.

Redigeret af bentpetersson - 07-Oktober-2015 kl. 21:42
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu