recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA shield - ultimative løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA shield - ultimative løsning?

 Besvar Besvar Side  <1 7677787980 117>
Forfatter
Besked
MaxIImus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-September-2010
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaxIImus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2016 kl. 22:51
Du har helt ret! Mange tak Smile
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 06:31
Ja - eller klip stikket af, og monter et dansk. Det ser pænere ud i min verden :-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 08:17
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Ja - eller klip stikket af, og monter et dansk. Det ser pænere ud i min verden :-)

Mener da ikke der går ledning fra powerbrick til stik? Mener da stikket sidder direkte i bricken? Det er dog længe siden jeg har været bag møblet, så kan godt være jeg husker forkert...
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 11:59
Angående Plex Media Server:

Lader I bare Shield'en stå tændt på hovedskærmen (og så kører Plex i baggrunden..?), eller går I ind i Plex-appen og efterlader den der, når I vil have remote-adgang til jeres film via telefon eller andet?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af lazzie lazzie skrev:

Hej

Jeg er ny ejer af en NVIDIA shield.

Jeg har fået den sat op så jeg kan afspille film fra min synology Nas.

Det virker fint, pånær lyden, som ikke kommer ud i souround, i mit tilfælle skal det være 5.1.
Jeg har været inde i alle indstillinger men kan ikke få det til at, virke.
Er der en der har en god vejledning så jeg kan få souround lyd ud .?


Har du været inde i HDMI indstillinger og vælge passthrough?  
Til top
AndyJeps Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyJeps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 12:39
Hvorfor pokker kan Kodi ikke holde settings på Dansk?


AndyJeps
Til top
lazzie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lazzie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 22:11
Jeg har efter lang tids fiflen med indstillingerne , fået det til at, virke.
Nu er jeg en glad ejer.
Til top
bingoking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bingoking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 22:25
Har nogen af de mere nørdede Shield ejere forsøgt sig med muligheden for at installere TVheadend?
Det gør Shield'en til en PVR, der kan streame og optage TV via netværket. Det skulle virke med linux kompatible USB TV tunere samt HD Homerun.


Jeg vil selv gøre forsøget når nr 2 ankommer i løbet af næste uge.

http://forum.xda-developers.com/shield-tv/general/dvb-c-t-t2-s-pvr-running-tvheadend-t3303424


Redigeret af bingoking - 13-Juli-2016 kl. 22:27
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2016 kl. 09:32
Kan det passe at SPMC ikke skifter refresh rate automatisk mere efter opdateringen? Indstillingerne er de samme som før opdateringen, men mit fjernsyn blinker ikke mere, som det gjorde førhen.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2016 kl. 16:46
Den skifter da fint her. Men hvilken opdatering? Tjekkede lige efter under Play Store. SPMC er ikke blevet opdateret siden 6. maj..
Til top
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Monsterslam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2016 kl. 19:29
Det var da shield fik den nye system opdatering. Har lige prøvet at genstarte, nu køre det lige som det plejer.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2016 kl. 04:03
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Hej JordanDK!

Kan man se TV2 igennem Stofa?

Mvh
Thomas


Hej Thomas

Undskyld den lange tid på svar, har lige været på ferie.

Ja kan fint se TV2 osv via Stofa app.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7677787980 117>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu