recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA shield - ultimative løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA shield - ultimative løsning?

 Besvar Besvar Side  <1 7980818283 117>
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 21:41
Jeg har aldrig hørt blæseren, og jeg er meget sensitiv med den slags støj ... jeg har 2 stks... 
MORE BASS
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 22:07
hvordan har den det med VOB filer? har sådan nogen af de her dolby, dts test film som er hentet fra http://www.demo-world.eu/thx-demo-discs/.

Dem har mit WD live tv intet problem med.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Tmann Tmann skrev:

Hvor meget larmer den når i ser film eller bruger den på anden vis ?

Shield siger intet. Den er utrolig støjsvag i både film og spil. Min PS4 derimod... Lyder efterhånden som et rumskib, når jeg spiller Smile
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Tmann Tmann skrev:

hvordan har den det med VOB filer? har sådan nogen af de her dolby, dts test film som er hentet fra http://www.demo-world.eu/thx-demo-discs/.

Dem har mit WD live tv intet problem med.

Mener jeg heller ikke Shielden har. I hvert fald ikke dem der ligger på DVD skiver.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 12:31
En ting mere jeg har tænkt over. KODI v SPMC. Hvad skal man vælge? de posts jeg har fundet ude på google samt youtube videoer er ved at være af ældre dato.

klare den alle HD lydsporene samt 23.976, 24p, 50 og 60 uden problemer eller skal man vælge SPMC for at få alle manglerne?


Redigeret af Tmann - 28-Juli-2016 kl. 15:05
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 14:51
Vælg SPMC
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 08:12
hej er der ikke en venlig sjæl herinde som kan forklare en nonee som mig, hvordan jeg får spmc til at autostarte på min nS :D har forsøgt at installere SPMC launcher, men her sker der ingenting, og an heller ikke se forskel på denne og den alm spmc. så har jeg forsøgt at lave en xbmc_env.properties
dette hjælper heller ikkeEmbarrassed
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

hej er der ikke en venlig sjæl herinde som kan forklare en nonee som mig, hvordan jeg får spmc til at autostarte på min nS :D har forsøgt at installere SPMC launcher, men her sker der ingenting, og an heller ikke se forskel på denne og den alm spmc. så har jeg forsøgt at lave en xbmc_env.properties
dette hjælper heller ikkeEmbarrassed

Når du siger autostarte, så går jeg ud fra at du bare gerne vil have at SPMC starter automatisk op ved boot men ikke erstatter den indbyggede launcher.

I så fald behøver du ikke at installere launcher-udgaven af SPMC men blot den normale og så oprette den konfig-fil som du selv nævner. Hvis det ikke virker, så gætter jeg på at du enten ikke har lagt en rigtige tekst ind i konfigurationsfilen eller at du måske har placeret filen det gale sted på dit SD-kort.

Har du udført alle trinene i denne guide?:
https://github.com/koying/SPMC/wiki/How-to-autostart-SPMC-on-boot

Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 09:38
Jeg har lavet et dokument med teksten
xbmc.autostart=yes
døbt dokumentet xvmc_env.properties.txt
kopieret det ind i roden af Sdkortet via fileexplorer appen
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

døbt dokumentet xvmc_env.properties.txt
Filen skal hedde "xbmc_env.properties"

Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af allanl allanl skrev:

Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

døbt dokumentet xvmc_env.properties.txt
Filen skal hedde "xbmc_env.properties"

sorry det har jeg også gjort det var en tastefejl

Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
allanl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allanl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

Oprindeligt skrevet af allanl allanl skrev:

Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

døbt dokumentet xvmc_env.properties.txt
Filen skal hedde "xbmc_env.properties"

sorry det har jeg også gjort det var en tastefejl

Var det også en tastefejl at du havde skrevet ".txt" sidst i filnavnet?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7980818283 117>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu