recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA shield - ultimative løsning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA shield - ultimative løsning?

 Besvar Besvar Side  <1 979899100101 117>
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2017 kl. 12:59
Tipsen du kan skifte lyd ved at vælge det højtaler lignede ikon i osd menuen når du starter filmen op.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
tdj89 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2009
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tdj89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 13:25
Min fjernbetjening som fulgte med boxen (ny model) var defekt. Den kom til reparation, hvor den blev byttet til en ny. Jeg ser så da jeg kommer hjem, at det er den tidligere model jeg har fået. Dvs. den der oplades via USB og som har AUX. 

Er dette en fordel eller ulempe?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2017 kl. 14:05
fordel..

jeg ser klart at AUX er en fordel, det var så lækkert når knægten og konen sov, at kunne bruge den til at gøre mine trådet headphones, trådløse.
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 09:42
hej 
sætter lige gang i denne tråd igen :)

jeg oplever problemer med min shield, når jeg vil se film via CPMC er der ofte ingen lyd på, først når jeg har disabled og enabled passtrhroug igen, kommer lyden.
nogle der har en løsning til dette problem :)
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Tubbe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: København
Status: Offline
Point: 206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tubbe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2017 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Flarup Flarup skrev:

hej 
sætter lige gang i denne tråd igen :)

jeg oplever problemer med min shield, når jeg vil se film via CPMC er der ofte ingen lyd på, først når jeg har disabled og enabled passtrhroug igen, kommer lyden.
nogle der har en løsning til dette problem :)


Har du sat SPMC op som følgende. Havde også nogle problemer med lyd. Og det hjalp

https://github.com/koying/SPMC/wiki/Recommended-video-settings-for-SPMC-and-NVIDIA-Shield-TV-with-1080p-GUI
Sony 55W805b
Android SHIELD TV
Sony Playstation 3
Panasonic DMR-BCT74
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2017 kl. 12:24
Hej Flarup

Har samme problem og har sat det op som der står i det link Tubbe kommer med.

Valgte for et par uger siden prøve Kodi 17, lige opdateret til 17.3 sideløbende med SPMC. Har dog ikke haft et eneste problem med Kodi, så bruger den nu.

Håber dog snart at Koying kaster sig over v17 i stedet for at blive på v16.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2017 kl. 12:38
Har ikke brugt SPMC siden KODI v17 kom. Oplever ingen fejl på det, det fungere bare
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2017 kl. 08:07
Jeg har også kun brugt Kodi v17siden det kom, da jeg havde sync problemer med SPMC. Jeg har heller ikke oplevet nogle problemer som kan relateres til Kodi.
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2017 kl. 13:16
tusind tak for jeres svar, jeg prøv er at gå tilbage til Kodi :)
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2017 kl. 14:11
Til jer der er gået fra SPMC til Kodi. 
Er der nogen mulighed for advanced scaling som SPMC har lavet i den nye version?

Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2017 kl. 17:23
Hvad synes i er de største fordele Kodi v17 kontta spmc? Hvilket skin synes i virker bedst på Nvidia'en?

Mvh Brian
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 20:05
Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men prøver.

Har pt en Mede8er med1000x3d media player, som jeg går lidt med tankerne om at udskifte til noget nyt, lækkert og hurtigt ;)
Er en nvidia shield v2 pengene værd, hvis der kun streames film fra NAS, netflix og lignende?.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 979899100101 117>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu