recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købt: surface 3/3 pro eller lignende
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købt: surface 3/3 pro eller lignende

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købt: surface 3/3 pro eller lignende
    Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 19:38
Skriv hvad du har, og hvad du vil have for det. Afhentning nær Esbjerg vil blive foretrukket men alt kan jo sendes.

Redigeret af aerik - 13-Oktober-2015 kl. 16:57
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 09:10
Hvad går en surface 3 pro 128gb for brugt? Inkl tastatur. Nu da 4'eren kommer kunne jeg godt være fristet til at sælge min 3 pro.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 09:31
Hej Jonas,

Jeg har ikke lige nogen ide, men du kender standen osv. Send mig evt en pb med din stand, farve og mindstepris.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 13:02
Har lodret din pb, men din indbakke er fuld :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2015 kl. 13:37
Done :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 12:42
Bump

Kan få en ny surface pro 3 med tastatur for ca 6700.

Nogen der ligger inde med et tilbud jeg ikke kan sige nej til :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu