recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray med Atmos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray med Atmos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
liboltski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juli-2013
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blu-ray med Atmos
    Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 20:15
Hejsa Smile

Sad og så den nyeste Mad Max film på blu-ray for nylig, overvejede flere gange at slukke for filmen, da jeg syntes lydsporret var totalt elendigt mixet, andre der har samme opfattelse som mig ?

Syntes at stemmerne flere steder i filmen, kom forkert ud.

Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 13:23
Nej.

Tror du er ret alene om den oplevelse. :) Det er en af de film som bliver fremhævet, når ATMOS skal demonstreres.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 13:31
Jeg har det stik modsat dig og har selv set den i Atmos og filmens lydspor er over alt forventning den lyder undskyld mig *pisse* fedt..! 
Ren demo skive til fremvisning af Atmos
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 16:57
Det er et lorte lydspor.
Transformers 4 og Avengers 2 er så meget federe..!!!!!

Redigeret af strecker - 24-Oktober-2015 kl. 17:45
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 17:24
Strecker du bliver nødt til at sætte en smiley bagved den sætning, ellers er nogen ikke kan se det er humor
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 17:46
Redigeret
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2015 kl. 18:55
hehe, meget bedre :-)

til OP: lige den film har et superfedt lydspor, så jeg tror der været noget galt i din opsætning.
til gengæld så har Avengers 2 et totalt dårligt lydspor, jeg troede jeg har fået trykket på et eller i receiveren, da jeg havde set 15 min af filmen, og begyndte at rode med indstillinger, indtil jeg testede med en anden film.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 23:43
Låner lige tråden til at stille et "Bluray med Atmos"-relateret spørgsmål:

Er det kun 4K-udgaven af Gravity som har Atmos, eller findes der "alm" BD udgaver som også har det?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2017 kl. 05:55
Du skal have fat i gravity diamond edition. Der er atmos på Blu-ray.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2017 kl. 07:19
Syns nu der er fedt lydspor på Max Max

Så det The Great Wall i 4K forleden, den har et ret så fedt atmos lydspor. 

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2017 kl. 01:47
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Du skal have fat i gravity diamond edition. Der er atmos på Blu-ray.

Tak!
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu