recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - grynet billedet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

grynet billedet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
heine-olesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2014
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: grynet billedet
    Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 04:25
ha lige et lille problem om i kan hjælpe mig med.

når jeg se en flim på min ps4 på min epson projector eh-tw9200 er der et super flot billede.
men nå jeg se en flim fra min media center (mac mini 2014/8 model med Intel Iris 5100 Graphics kort) har jeg prolemer med jeg får et grynet billedet.
det er ikke flim mediaet kvalitet der er problemet og det er samme problem hvis jeg se neflex igemmen mac mini.
er det gfx på mac der er for dårlig eller hvad ???
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 12:52
Det er nok mere opløsningen som ikke passer med projektoren.

Du skal vælge en opløsning fra Mac på 1920x1080 pixels.
Hvis du har 2 skærme på, kan det være at den prøver at snyde ved at spejle en anden opløsning fra din ekstra skærm over på din projektor.
Der er desværre ikke så mange skærm justeringsmuligheder på en mac, da Apple mener det gør brugeren forvirret.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
heine-olesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2014
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 17:05
:0( den står på 1920 x1080 synes ikke der var samme problem da den var på mit samsung 75 tommer:0(
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu