recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket access point?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket access point?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
johnnyn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2013
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnnyn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 22:28

UniFi UAP-AC-LITE vs pro modellen, hvad er forskellen? der er ikke meget i pris forskel



Redigeret af johnnyn - 05-November-2015 kl. 22:29
Til top
TBK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2014
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 20:10
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 21:15
Det kunne måske være en ide at kigge på noget PowerLine løsning, hvor du sender netværket igennem strømstikene.

Jeg kender flere der har gode erfaringer med det.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af johnnyn johnnyn skrev:

UniFi UAP-AC-LITE vs pro modellen, hvad er forskellen? der er ikke meget i pris forskel
Jeg kender ikke direkte til LITE modellen, men både Standard, Long Range og Pro benytter vi på mit arbejde.

Men det er måske lige over grænsen til hvad folk normalt ville sætte op i deres hjem.
Fordelen begynder først at melde sig ved 2 eller flere accesspunkter, da de så kan roame imellem sig.

Softwaren virker ved at man laver en server installation, da man ikke kan lave noget manuelt opsætning på det enkelte accesspunkt. Jeg ved dog ikke om det er nødvendigt at have serveren kørende hele tiden for at  roaming og gæstenetværk vil virke. Men serveren skal køre hvis man ønsker statistikken opsamlet og advarsel når noget stopper med at virke.


Redigeret af Cyberguyen - 09-November-2015 kl. 11:09
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu