recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 10:29
Jeg har også dårlige erfaringer med Power herlev, og har derfor abre droppet Power.

Vi (min far og jeg) var inde i power for at købe 4 pc skærme, en stationær, samt en kaffemaskine. Hjemmefra havde jeg allerede tjekket om det hele var på lager, hvilket det var.
Nå, vi kommer der ind, og snakker med en egentlig flink nok sælger, som siger at de ikke havde skærme og stationær på lager.
Han tilbyder så at smide en klargøring af stationær gratis oven i hvis vi kunne vente 5 dage på at få skærme hjem, og så bare hente det hele samlet der, hvilket vi siger ja til.

5 dage efter hører vi IKKE en skid.
Vi vælger derfor at ringe der ind, og får at vide at skærmene ikke var bestilt hjem, at der var sket en fejl, men de var hjemme om et par dage.

En uge efter stadig ingen ting.
Vi ringer ind igen, og skærmene er ikke kommet hjem da der ikke var nogen på lager hos importør.
De ville ringe når de var kommet hjem..

2 uger efter sidste samtale med power er der stadig ikke sket en skid, så vi vælger at ringe og høre om pc. er klar, for vi havde egentlig ekstra skærme..
Den var klar, så den kunne vi bare hente..
Vi kommer der ind, og der er ingen klargjort pc. til os... SUK!

2 dage efter henter min far så en pc. som skulle have været klargjort..
Han kommer hjem og ser at der INTET er klargjort på den udover at den har været pakket ud..
Jeg endte så med at klargøre lortet alligevel..

Så ikke mere POWER til os..
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg kan godt forstå din utilfredshed omkring reservation og manglende vare.
Men at hænge kæden ud som udelig pga. af en enkelt padde, er nok at overdrive...


Som jeg ser det, er da mindst to uduelige passer! 1. Den lyvende sælger. 2. Ikke-brandmanden. Og så kan man jo reelt sige, den/de personer, som er ansvarlige for at noget står som værende lagervare, uden at være det.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 11:18
Også dårligere erfaringer hér! Bestilte en vaskemaskine, som de pludselig havde på tilbud - 500,- under andre på pricerunner. Her var problemet det samme, som flere nævner - stod som lagervare på hjemmesiden. Efter bestilling, så kommer der via mail en bestillingsbekræftelse (ikke en ordrebekræftelse). Da jeg efter flere dages venten ringer til dem, for at høre hvornår jeg kan forvente en ordrebekræftelse/vaskemaskinen, får jeg ar vide, at den er i restordre og først vil komme to uger senere. Power-damen spørger så om hun skal annullere ordren, eller jeg vil vente på maskinen (de vil iflg. hende få maskinen på lager, den følgende tirsdag).
Jeg vælger at vente, og modtager kort efter, en ordrebekræftelse via mail.
Ugen efter trækkes pengene på kontoen om tirsdagen, ligesom jeg modtager en mail med faktura og et t og t nummer. Da der fredag stadig ikke er kommet nogen vaskemaskine, ringer jeg igen til Power, og får nu at vide, at den kommer fra deres lager i Sverige, hvorfor det tager længere tid.
Først mandag modtager jeg vaskemaskinen.

Jeg påtalte overfor Powermedarbejderen, at jeg ikke accepterede, at den første uge af min reklamationsperiode, skal gå ned deres transport af maskinen. For det skal lige passe, at maskinen går i stykker efter 2 år og to dage (fra fakturadato). Jeg bad derfor om at få fakturaen krediteret og en ny udstedt, med en ny dato. Dette blev afvist, men jeg har fået en mail, hvori der gøres opmærksom på, at garantien/reklamtionsperioden gælder fra modtagelsen af vaskemaskinen.

Så alt i alt ikke en særlig positiv oplevelse med Power. Man kan frygte, hvordan de forholder sig i forbindelse med reklamationer.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu