recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pris på rep af smadret skærm, iphone 6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pris på rep af smadret skærm, iphone 6

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pris på rep af smadret skærm, iphone 6
    Sendt: 09-November-2015 kl. 11:14
Det kan da vist gøres MEGET billigere

http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-6-reparation-242768c1.html
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 11:14
Mit arbejde har haft en del knuste skærme på 6 og 6 plus.
Vi benytter Apple, da de ellers risikerer ikke at ville reparere dem, når de kan se at skærmen har været skiftet af andre.
Apple laver en ombytning af telefonen, men man får ofte en tidligere brugt telefon og det kan give problemer.
Ikke alle telefoner er desværre i orden og vi fik ombyttet en knust telefon af Apple til én som havde andre problemer. Den skulle efterfølgende 2 gange til Apple før aben blev sendt videre til en anden uheldig kunde. Thumbs Down
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 11:21
Havde forbrugerstyrelsen ikke givet dem forbud mod den praksis med at ombytte? Er sikker på at jeg har læst om en kunde der ikke ville finde sig i at modtage en anden mands brugte telefon, fremfor at få repareret sin egen.
 
Her var den. Skulle lige google lidt:
 
http://www.recordere.dk/2014/08/du-kan-takke-nej-til-brugt-ved-ombytning/


Redigeret af Trumle - 09-November-2015 kl. 11:24
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 11:23
Prøv at kontakte Apple. Det kan godt lade sig gøre, at få den skiftet. Og til en ok pris.


Mvh
Flemming Larsen
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 11:30
Det er ellers en solid prisforskel Thumbs Up
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Ja, har lige fået en pris på 966 dkr i Malmø + turen derover Noget billigeren end hos 3

Tak for jeres input

Og så er fordelen, at du stadig har reklamations ret på.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 12:16
Jeg har også læst et sted, at man kan ringe til Apple, og så sender de UPS, som henter din iPhone. Og den bliver derefter sendt retur, når den er lavet. Det skulle være inden for en uge, at man har den tilbage. Og det skulle ligge lige omkring 1000kr, alt inkl.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 12:23
Det skulle også være et fedt center.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Havde forbrugerstyrelsen ikke givet dem forbud mod den praksis med at ombytte? Er sikker på at jeg har læst om en kunde der ikke ville finde sig i at modtage en anden mands brugte telefon, fremfor at få repareret sin egen.
 
Her var den. Skulle lige google lidt:
 
http://www.recordere.dk/2014/08/du-kan-takke-nej-til-brugt-ved-ombytning/
Det kan være at det kun gælder for private - den omtalte reparation var i 2015
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 16:50
Det ved jeg ikke. Kom bare i tanke om det og det ville ikke være første gang Apple opfinder deres egne regler.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Havde forbrugerstyrelsen ikke givet dem forbud mod den praksis med at ombytte? Er sikker på at jeg har læst om en kunde der ikke ville finde sig i at modtage en anden mands brugte telefon, fremfor at få repareret sin egen.
 
Her var den. Skulle lige google lidt:
 
http://www.recordere.dk/2014/08/du-kan-takke-nej-til-brugt-ved-ombytning/

Det er kun når det er noget der skal laves på din reklamationsret.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2015 kl. 17:20
Kan godt tænkes det er sådan det skal fortolkes, men det er imo en mærkelig praksis. Jeg ville nok ikke finde mig i det. Kunden står i en lidt underlig position når Apple forlanger selv at reparere pga. evt. fortsat garanti, og senet at telefonen holder helt op med at virke hvis den bliver repareret uautoriseret (var det en and?), og dermed tvinger kunden til en bytter, sådan som cuberguyen er inde på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu