recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten: Power er ikke en konkurrent
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten: Power er ikke en konkurrent

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 01:46
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

papman - hvis ham lederen i Elgiganten ikke mente at Power er en konkurrent, hvad mente han så de var?
 
Flemming
Han mente, at Power var for små til at være en konkurrent. Men sjovt nok har jeg tidligere fået Elgiganten til at matche prisen hos MM-Konsol, som på daværende tidspunkt kun havde en lille butik på landet i Darup ved Roskilde (nu er de flyttet til Osted).
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 07:52
Nu er det jo ikke en formue det drejer sig om.

Apple har elendig service uanset hvor der produkter er købt.

Elgiganten giver pengene retur inden for 14 dage.

Hvad power og andre gør ved jeg ikke.

Og ja det er dårlig stil at overrule sin sælger foran kunde. Det viser tydeligt en dårlig leder der ikke har uddannet sit personale ordentligt. Han burde have taget tabet og sagt at sælgeren fremover ikke kan give denne rabat fremover.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 08:24
Gad vide om de har samme holdning i Elgiganten i Herlev. Her kan man da netop kalde power for en direkte konkurrent.
Til top
kasper bille Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 24-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper bille Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 11:24
Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvis service er vigtig, hvorfor støtter i så ikke jeres lokale forretninger med en indehaver som har knoklet for at få stablet biksen på benene og lagt sine egne penge i den, i stedet for bare at gå til dem der har råd til at tabe flest penge?

Prøv forestil jer hvis der ingen butikker er i jeres by inden for en overskuelig fremtid, fordi man udelukkende har fokuseret på pris. Så ender det med at der ligger et stort indkøbscenter eller to i hver by som kan sælge det hele til det halve, men service er en by i rusland, og vejledning kan man skyde en lang pil efter, osv. osv.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 13:40
"som kan sælge det hele til det halve"

Det lyder jo egentligt meget fornuftigt. Service og vejledning er godt nok noget jeg sjældent har haft brug for. Det da kun hvis man skal købe den rigtige strikkegarn til svigermor man får brug for den slags.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 15:18
Hovedparten af Hr og Fru Danmark har brug for vejledning, og vi har allesammen brug for god service. Men med den vanvittige konkurrence der er på prisen på elektronik, er der ikke råd til vejledning og god service. Det hele er endt i "brug og smid væk, det koster alligevel ikke ret meget at få nyt" koncept. Og imens drukner vi i skrald
Til top
kasper bille Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 24-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper bille Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 16:12
Det er min erfaring at mange unge mennesker har brug for ligeså meget vejledning, og typisk fordi de har undersøgt på nettet i forvejen og er blevet 'lovet' lidt for meget der. Så der er klart brug for fagfolk, og de koster, om det så er elektronik eller grøntsager de skal købe er vel egentlig underordnet.

Jeg så jo gerne at vi alle købte lidt bedre produkter og beholdt det i længere tid og var glade for det vi havde, og ikke bare tænkte at vi skulle have noget billigt og så købe nyt om lidt igen fordi at man mener at teknikken er løbet fra det man har. Altså jeg har et pioneer plasma, og det er sgu ligeså smart som alt andet når jeg har smidt min oppo blu-ray og apple tv til, plus at der er pænere billede på end de fleste fjernsyn i dag. Ja det kostede dengang, men det har kunne svare sig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu