recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor kan man downloade POI fra?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor kan man downloade POI fra?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor kan man downloade POI fra?
    Sendt: 17-November-2015 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

gpsforalle.dk er en mulighed
 
Tak for det. Når jeg downloader de enkelte kategorier separat kan jeg godt importere dem i min GPS, men hvis jeg downloader en samlet fil for alle kategorier i f.eks. DK, melder Garmin POI Loader om fejl når jeg vil importere filen i GPS'en.
 
Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hvad er det bedste sted at downloade aktuelle opdaterede POI fra, helst gratis og om muligt samlet i en stor fil? Det er til min Garmin GPS hvor POI er ved at være temmelig outdatede.

Flemming
gpsforalle.dk er en mulighed
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2015 kl. 16:44
Hvad er det bedste sted at downloade aktuelle opdaterede POI fra, helst gratis og om muligt samlet i en stor fil? Det er til min Garmin GPS hvor POI er ved at være temmelig outdatede.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu