recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anvendelse af RTSP til streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anvendelse af RTSP til streaming

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stonefox Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stonefox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anvendelse af RTSP til streaming
    Sendt: 24-November-2015 kl. 00:02
Hej
Har en NVR optager som optager og holder styr på mine IP-kameraer. Et af disse kamera skal gerne på min hjemmeside. Der er i NVR optageren en funktion der hedder "RTSP (Real Time Streaming protocol" som jeg har aktiveret.


Derudover har jeg fundet dette på en hjemmeside:

Du kan streame fra kameraet med RTSP-protokollen (f.eks. gennem VLC) med følgende kommando:
rtsp://192.168.1.41:554/user=admin_password=tlJwpbo6_channel=1_stream=0.sdp?real_stream

Du udskifter IP-adressen med din egen adresse på kameraet. Hvis du skal streame på internettet skal du huske at portforwarde port 554.
-----
Du kan streame på din hjemmeside ved hjælp af protokollen RTSP.

VLC har lavet en protokol som kan streame video.

Du indsætter følgende på en hjemmeside:
< OBJECT classid="clsid:9BE31822-FDAD-461B-AD51-BE1D1C159921" codebase="http://downloads.videolan.org/pub/videolan/vlc/latest/win32/axvlc.cab" width="320" height="240" id="vlc" events="True" >
< param name="Src" value="rtsp://192.168.1.115:554/user=admin_password=_channel=1_stream=1.sdp?real_stream" >
< param name="ShowDisplay" value="True" / >
< param name="AutoLoop" value="False" / >
< param name="AutoPlay" value="True" / >
< /OBJECT >


------------------

og her står jeg af, da jeg ikke ved hvordan jeg skal håndtere disse oplysninger. Det enes jeg derudover har fundet frem til, er at VLC har en plugin/activeX som også skal anvendes og på en eller anden måde ligges ind i koden.

De andre sider der er på min hjemmeside er lavet i PHP.

Håber at et medlem af forummet, kan se logikken i mit indlæg og hjælpe mig videre.

mvh

Steen Mikkelsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu