recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Black friday det købte jeg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Black friday det købte jeg

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 18:40
Eller en bjørn, den er ikke køn, men god ;-)
http://www.google.dk/search?q=bj%C3%B8rn+r%C3%B8remaskine&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=5jhbVrjmMMWAU_e3jegD


Redigeret af clausols1 - 29-November-2015 kl. 18:43
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 20:40
Der røg lige en Nvidia shield android tv i kurven til 1199 inkl fjernbetjening.
Pro ject debut esprit med m2 red pickup til 3300.
Rejse til Maldiverne for 2 Pers 31500.
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 22:15
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 22:23
Æv bæv, tælleren er forkert. 2016 er Skudår
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 07:53
Hvis de da bare ville stoppe med den lorte tæller!

Det bruger de ikke i USA og man får lov til at se tilbudene i tide.

Ender med at blive dagen hvor jeg slukker for tv og ikke bevæger mig udenfor en dør.
Det er til at brække sig over...

Netto tyvstarter Black Friday om torsdagen og hele weekenden, spar 5 kroner på kartofler Dead
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 10:17
Jeg fik købet en Sony 65" x85 i Elgiganten til 12999.
En Philips soundbar B5 hos komplett til 3899.

Jeg var en af dem der sad oppe natten ml. torsdag/fredag for at se de online tilbud - men gik i seng da alle hjemmesider gik i sort.
Handlede i stedet i ro og mag om morgenen.
Til top
Boost Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-September-2008
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 271
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 11:00
Jeg købte et Philips hue v2 starter sæt til 1100 kr i Humac (Ja, jeg fik yderligere 100kr i rabat)

Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny
Yamaha RX-V473
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 12:04
Købte flere Plugins hos waves.com. Ca. 73% rabat.

I dag er det Cyber Monday, så er der yderligere $30 rabat på alt, som kan bruges på de ting som i forvejen er sat ned pga Cyber Monday. Et plugin til som er sat ned fra $179 til $49 ender derved på $19, hvilket er godt 90% i rabat. Oven i det er der yderligere rabat på 30-45% jo flere plugins man køber. Vi er meget tæt på, at flere derved koster næsten gratis.

Det er sådan Black Friday og Cyber Monday priser bør være. Ikke det danske fnidder med 5-10, ja i bedste fald 20% i rabat, som stort set ligner dagligdags tilbudspriser.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 13:49
Nu kan du jo ikke sammenligne et stykke software, som koster 0 at sælge en ekstra af, med en fysisk vare, der trods alt har en indkøbspris.

Der er heller ikke samme rabat på deres hardwareprodukter.

Derudover har der været op til 60% på ting herhjemme.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Nu kan du jo ikke sammenligne et stykke software, som koster 0 at sælge en ekstra af, med en fysisk vare, der trods alt har en indkøbspris.

"koster 0 at sælge". 
og
"trods alt har en indkøbspris". 

Er vi enige om, at disse to faktorer er ens, dagen før og dagen efter Black Friday?
Så argumentet er da i aller højeste grad holdbart, hvis man ser på Black Friday som en årsag til en pris forskel. 

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Der er heller ikke samme rabat på deres hardwareprodukter.

Derudover har der været op til 60% på ting herhjemme.

Jeg forventer heller ikke samme procentvise rabat på hardware og software.
Men alt for meget af det jeg har set herhjemme, det har været en joke når man ser på før/efter Black Friday. 

Noget af årsagen mener jeg skyldes, at vi før Black Friday ser "tilbud" nærmest 364 dage om året, hvor prisen allerede er presset i bund, (eller konkurrencen er blevet for stor). Og så er det smerteligt for forhandlerne, at gå yderligere ned, når en dag som Black Friday melder sig.
Der er butikker hvor udsalgs skiltene nærmest bare hænger konstant.

Men det ændre ikke på, at forskellen på før og efter Black Friday så går hen og bliver en tynd affære, og eventet i sig selv ikke bliver andet end et massivt medie hysteri, og du kan finde samme vare (fysiske vare, hardware, som koster penge at sælge og har en indkøbspris) nærmest lige så billig, før og efter Black Friday.

Jeg tog udgangspunkt i den liste som Recordere.dk havde lagt op med forhandlere plus nogle enkelte få ved siden af. Der har sandsynligvis været andet uden om, hvor du kunne finde de såkaldte 60%. 
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 14:28

Det er et meget godt billede af virkeligheden.


Redigeret af Kandersen - 30-November-2015 kl. 14:28
Til top
slowtackle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Juni-2015
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slowtackle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 14:28
Jeg nøjedes med en SanDisk SDSSDHII-480G-G25 Ultra II SSD 480GB (!) til 35.99£ hos amazon.co.uk
Fungerer glimrende! Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu