recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hue bridge ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hue bridge ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hue bridge ?
    Sendt: 28-November-2015 kl. 17:54
Hejsa alle i gæve teknik folk.
Jeg har købt en gloom startpakke. Og med den var der en hue bridge ,den runde af dem. Men nu er det, at jeg jo har en. Syntes i ,det er en man skal gemme eller evt.sælge. ?
Vil jeg få brug for den ,jeg tænker på om man kan bruge den til forlænge sit signal til pærerne. ?
Jeg var lidt tivivl om jeg kunne tillade mig at skrive om den da det jo ikke har med lyd at gøre. Og dog ,hvis man har et Philips tv kan den jo køre med på ambilight.
Men hvad syntes i,sælges eller beholdes?



Redigeret af Skodman - 28-November-2015 kl. 18:00
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 03:56
Så du har 2 runde?
troede slet ikke man kunne få startpakke med den runde mere, den nye er firkantet og har været på markedet i nogle måneder efterhånden, mange flere funktioner, og nettet er FYLDT med brugte/nye hue bridge af de runde, de er intet værd mere.
Den nye firkantet kan man feks bruge med siri, så man kan sige til siri at hun skal skue op og ned for lyset, skifte farve, og tænde og slukke.
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 06:15
Nu har jeg læst lidt op på den bridge,og det jeg kan se er at den er mere kompatibel med iphone .Nu bruger jeg selv android så det vil ikke blive aktuelt med de nye ting den firkantet bridge kan.
Og ja jeg kan godt se at der er mange der sælger dem på nettet til billige penge..ca. 100 pr stk.
Men nu tænkte jeg på om man kkunne bruge den til at udvide sit hue net med?
Ellers ryger den i skuffen til der er en af venneren der liiige såt og mangler sådan én.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 08:38
bridge kan ikke snakke sammen, men du kan køre to netværk, med hver dertil hørende hue pærer og andre enheder. eller du kan forlænge dit netværk med flere pærer for at få bedre dækning- hue's zigbee kører nemlig mesh netværk, der gør at hver hue pære, sender signalet videre, det gør selvfølgelig at du ikke skal slukke de pærer der er imellem brigden og de pærer der er længst væk.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/85e98d12//helpers/preHelper.js">
den ny bridge har mere hukommelse og større cpu, måske den får andre features i fremtiden, som ikke kan sættes i den gamle runde. 
du kan få en ny firkantet bridge lige nu med 33% rabat fordi du har en af de gamle.

.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 08:45
Hvor køber man den nye med rabat ?
Har været udsolgt hos Philips hele november
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

bridge kan ikke snakke sammen, men du kan køre to netværk, med hver dertil hørende hue pærer og andre enheder. eller du kan forlænge dit netværk med flere pærer for at få bedre dækning- hue's zigbee kører nemlig mesh netværk, der gør at hver hue pære, sender signalet videre, det gør selvfølgelig at du ikke skal slukke de pærer der er imellem brigden og de pærer der er længst væk.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/85e98d12//helpers/preHelper.js">
den ny bridge har mere hukommelse og større cpu, måske den får andre features i fremtiden, som ikke kan sættes i den gamle runde. 
du kan få en ny firkantet bridge lige nu med 33% rabat fordi du har en af de gamle.

.


Nå...så den køre ligesom sonos eget netværk.den udvider selv jo flere pære du har på...tak for denne info...
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 10:07
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvor køber man den nye med rabat ?
Har været udsolgt hos Philips hele november


Jeg har også været inde og kigge på philip´s hjemmeside .og ja den er bare helt udsolgt med de 30% rabat...
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 15:49
FONA havde "Black Friday" på startpakken, men her var der tale om pakken med den gamle bridge.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 16:39
den nye bridge kan købes via philips hjemmesiden med 33% rabat via deres opgraderingstilbud indtil 31 dec.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/85e98d12//helpers/preHelper.js">


hvornår den kan bestilles igen med rabat ved jeg ikke. min blev bestilt d. 9, og d. 13 var den oppe og køre.
< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/85e98d12//helpers/preHelper.js"> < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/85e98d12//helpers/preHelper.js">

Redigeret af affer - 29-November-2015 kl. 16:49
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2015 kl. 17:29
Umiddelbart ser det ikke ud til, at der er grund til at opgradere til den nye Bridge, hvis du er Android-bruger. Jeg havde set frem til flere funktioner og bedre stabilitet på den platform. Oh well, i det mindste er der stadig support på den gamle Bridge.
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 16:00
så skulle den være på lager igen for dem nu kunne tænke sig sådan en...Alt man skal gøre er at smide den i indkøbs kurven også intaste sin gamle bridge´s id nr i coupon feltet .Så bliver der trukket 20 øvro ( ved godt det er stavet forkert)  i rabat.




 


Redigeret af Skodman - 30-November-2015 kl. 16:32
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2015 kl. 05:06
Ja endelig på lager. så er den bestilt. har jeg også kun ventet 14 dage på ;)
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu