recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55EF950V ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55EF950V ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55EF950V ?
    Sendt: 04-December-2015 kl. 10:49
I DK sælges den til ublu 37.999 hvorimod den i England sælges til omkring 26.000 (2.499 £) inkl. 5 års garanti. (Og der er endda nogle Trade-in tilbud der gør den endnu billigere) Desværre vil (må?) de engelske forhandlere ikke sælge til DK. :-(

Andre end mig der er frisk på et køb, hvis den kunne købes i DK til prisen på engelsk niveau, og tror I det er muligt at få prisen derned?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 11:44
Prøv at kontakte http://krishav.co.uk

Har tidligere købt BD afspiller fra dem
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 12:28
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

I DK sælges den til ublu 37.999 hvorimod den i England sælges til omkring 26.000 (2.499 £) inkl. 5 års garanti. (Og der er endda nogle Trade-in tilbud der gør den endnu billigere) Desværre vil (må?) de engelske forhandlere ikke sælge til DK. :-(

Andre end mig der er frisk på et køb, hvis den kunne købes i DK til prisen på engelsk niveau, og tror I det er muligt at få prisen derned?

Der er flere engelske forhandlere der sælger til DK. Dem der ikke gør, er fordi de har valgt ikke at gøre det, og altså ikke fordi de ikke må.

Der er blot et par ting man skal sikre sig inden bestilling:

 - Garanti - hvem dækker forsendelsesomkostninger i givet fald. (Glemmer aldrig da jeg sendte en BD afspiller til UK for rep. Fragtprisen var så høj, at jeg stor set kunne have taget Ryanair til London, og afleveret afspilleren selv).

 - Og hvor lang tid gælder garantien.

 - Endelig, er det forhandleren eller producenten der dækker garantien. 

 - Fragtpris for et TV kan være temmelig stor. Det er derfor vigtigt, at man kan bestille et antal hvad der kan være på en europalle. Det gør den enkeltes fragtpris spiselig.

 - Man kan risikere at skulle tillægge prisen dansk moms.

 - Hvis I er flere der bestiller, sørg for, at der er én - og kun én der står for koordination - og kommunikation med forhandleren. Det er et ret stort arbejde, og man er en lus mellem 2 negle, og skal forsøge at behage begge parter.


Redigeret af Hother - 04-December-2015 kl. 12:54
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 13:23

Har TVet så også de Tunere der skal bruges i DK.? Analog er jo lige meget, med har det DVB-C og e.v.t. DVB-S samt er der CA.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 13:48
Hother:

Den BD afspiller virker stadig perfekt
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 14:17
Håbet var at købe i DK, netop for at slippe for det bøvl, men jeg har skrevet til KrishAV, og venter spændt på et tilbud fra ham :-)

Jeg ved godt det principielt er ulovligt for importører at forbyde deres forhandlere at sælge til udlandet, men jeg er også klar over at det er MEGET udbredt med den slags mere eller mindre uskrevne regler med rigtig mange varetyper - ikke kun hi-fi. 

Mht. tunere, så hedder den "almindelige" europæiske model tilsyneladende 55EF950V, hvilket er den der sælges i både UK og DK. Modellen i Tyskland hedder derimod 55EF9509, for at understøtte et eller andet specielt dernede. Jeg vil derfor helst undgå den tyske model, men det er nu også meget nemt, for den sælges til samme pris, som 55EF950V sælges til i DK :-)
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hother:

Den BD afspiller virker stadig perfekt

Jamen er det ikke bare skøntLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 17:32
Jeg har også fået øje på denne skærm, da jeg er frustreret over hvor ringe LED skærme er.

Dog ser jeg et stort problem i at importere denne skærm lige nu.

Ud fra AV forums, så er der et stort panel lotteri stadig på disse OLED, så når jeg skal købe, skal det være nemt at retunere.

Jeg afventer og ser, priserne må ramme Danmark snart. Desuden er CES lige på trapperne, hvor jeg forventer at OLED vil falde i pris.
Get HIFI or die trying c",
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 20:08
Vent da til CES. Der er kun en måned til og her præsenterer LG alle de nye 2016-skærme, hvor der garanteret er billigere OLED-modeller iblandt (og så falder de nuværende nok også).
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2015 kl. 22:13
Du har sikkert ret.
Nu havde jeg bare lige indstillet mig på at købe en til Black Friday men den kom ikke på tilbud.

Jeg prøver at finde lidt mere tålmodighed :-)
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
firlings Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér firlings Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 20:41
Jeg kan se, at Elgiganten kører "special Price" på dette TV i øjeblikket, men er lidt i tvivl om det indeholder HDR - kan ikke rigtig tyde det ud af dets specs.

Har også læst lidt om en opdatering til visse LG-modeller, der skulle indeholde HDR.

Er der nogen herinde i forummet, der kan kaste lidt lys over det?
Onkyo TX-RZ710
PS4 Pro - Star Wars S.E.
LG OLED
Samsung Yousee HD-boks
Panasonic DMP-UB310
Apple 4KTV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu