recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 stk xboxOne på samme Live Gold konto?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 stk xboxOne på samme Live Gold konto?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ansa2002 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2013
Sted: Hammel, Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ansa2002 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 stk xboxOne på samme Live Gold konto?
    Sendt: 08-December-2015 kl. 15:04
Mine unger har (får til jul) nu hver sin Xbox one - kan den Live Gold vi har bruges på begge maskiner eller skal man købe to adgange?

Og kan de bruge deres profiler på begge maskiner og dermed spiller videre på den "anden" maskine?
Til top
Hifi_andy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hifi_andy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2015 kl. 10:37
Hej,

Du kan godt bruge en konto på 2 maskiner men kontoen kan kun være logget ind på en maskine af gangen hvilket jeg antager er en dealbreaker.

Hvis begge konti skal spille online på samme tid skal du betale for 2 live. Hvis det er et spørgsmål om at dele det content (spil) som du køber med din ene live konto så er der en måde at dele det på tværs af to maskiner og andre silver konti.
Du kan finde guides til dette online. Mener det hedder homesharing og sættes via "make this xbox my home".
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu