recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beo5 fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beo5 fjernbetjening

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beo5 fjernbetjening
    Sendt: 14-December-2015 kl. 19:45
Lidt Googlen giver ting som:
http://rungwald.dk/index.html

Og i denne tråd er der en procedure for hvordan du får fat på Beo5 Configuration tool, så du kan lægge de XML-filer over, som du laver med ovenstående program:
http://forum.beoworld.org/forums/t/11206.aspx

Redigeret af Torben Rasmussen - 14-December-2015 kl. 19:45
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 16:28
.

Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 09:05
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 13:38
Som jeg har forstået det, så kan Lintronics software generere de XML-filer du skal bruge til at lægge over i din Beo5. Det kræver dog at du har en af deres hardware-dimser før du kan få lov at bruge softwaren, så det er måske mindre aktuelt at programmere Beo5 direkte, hvis du alligevel har en IR-converter fra Lintronic.

Se her:
http://lintronic.dk/BEO5.pdf
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Futte1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Maj-2014
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Futte1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 12:09
Hej Torben
Det forstår jeg Ikke helt, jeg kan da Ikke få den ønskede menu frem i betjeningen uden at have programeret den ?
Mvh. Futte
Mvh. Futte
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 10:59
Lintronics boks burde kunne, men har man først dén, så kan man lige så godt bruge den til at omdanne signalerne i stedet for at programmere Beo5.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Futte1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Maj-2014
Sted: Frederikshavn
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Futte1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 10:49
Hej Forum
Syntes ikke jeg kan finde software der virker til at programmere min nyanskaffet Beo 5 fjernbetjening.
Er der nogle der har et link til en i ved virker ?
Med venlig hilsen
Futte
Mvh. Futte
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu