recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hiper udstyr og hastighed?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hiper udstyr og hastighed?

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hiper udstyr og hastighed?
    Sendt: 22-December-2015 kl. 23:02
Nogen der er hoppe på hiper.dk vognen?

det er jo fine priser, men er der nogen der ved hvilke modem man får til deres produkter?

evt om der er mulighed for bridge mode, og fast ip.

Deres test siger at de kan levere en 67/19 mbit til 199 via telefon stikke, og det er den bedste hastighed her på adressen indtil der er mulighed for coax via yousee stikket.

jeg er tæt på at skifte, men vil gerne lige høre lidt erfaringer. så kom gerne med input.

God jul
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 23:25
jeg var lidt hurtig, havde ikke set de var kommet med svarene i deres faq:

http://www.hiper.dk/sp%C3%B8rgsm%C3%A5l-og-svar/tekniske-sp%C3%B8rgsm%C3%A5l

men erfaringer søges stadig. :-D

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2015 kl. 17:41
ingen endnu ?
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
FasTrak Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FasTrak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 14:09
Har du skiftet?
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af FasTrak FasTrak skrev:

Har du skiftet?
< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/715f30d8//helpers/preHelper.js">

Nix, ikke endnu, venter på de er klar med bridge mode og offentlig ip, desuden skrev Fullrate at de var på vej med noget, men ikke hvad.

Så indtil videre bliver jeg ved fullrate... men tror jeg skifter til 100/25 ved hiper, når de er klar her på adressen. 
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 17:41
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

Oprindeligt skrevet af FasTrak FasTrak skrev:

Har du skiftet?
...., desuden skrev Fullrate at de var på vej med noget, men ikke hvad.

Hvor skrev fullrate? og hvad skrev de ?

Lars  Smile 

PS !  
Jeg får også og overvejer Hipers  100/25 over youSees coax-kabler.  Det er helt muligt, at  der kan leveres 67/19 over telefonkablerne af Hiper og af andre. 
Der er mange steder, hvor man kan få 100/30 tæt på de nye fremskudte punkter med vectoring.
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 17:52
https://www.facebook.com/fullratedk/posts/10153223787244869?comment_id=10153813588249869&reply_comment_id=10153814858644869&notif_t=share_comment  <<-- her har de kommenteret at der er noget i støbeskeen.. men ikke hvad, eller hvornår :-/< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/715f30d8//helpers/preHelper.js">

hvor jeg bor er der desværre ikke vectoring, da jeg er på hovedcentralen, så derfor tror jeg også at jeg hopper på coax løsningen. 6 meter fra min lejlighed kan jeg se waoo fiber kabel, men desværre ikke på min side af vejen. 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 12:04
Nu har jeg bestilt hiper, så må vi se om det er godt :-)< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/730ab647//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 19:35
det er leveret, det første indtryk er ok, og deres hastighed på svar på support er også imponerende< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/e8bf159e//helpers/preHelper.js">

(skulle ha sat router/modem i bridge mode)

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 21:14
Er dit ping er ret højt?
Er din forbindelse via coax eller telefonledning?



Redigeret af Dorf - 07-Marts-2016 kl. 21:16
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 20:42
tjae, ping svinger mellem 10-30 ms, hiper lovede mig en 65/19 - her er seneste test..< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/94ccefd//helpers/preHelper.js">

http://www.speedtest.net/my-result/5157007433

jeg er super tilfreds 

(tester på wifi)
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 22:02
Jeg skulle have haft 1000/1000Mbit fiber fra dem i dag, men fik så desværre en besked fra TDC manden, at han ikke kunne finde min forbindelse i boksen, så han måtte fejlmelde. Mega øv. Jeg har så heldigvis 50/50Mbit fra Fibia indtil den 23., men jeg vil da hellere have haft den 20-dobbelte hastighed, når jeg nu skulle have haft det i dag. Nå, men når TDC får styr på deres kabler igen, så får jeg det vel leveret.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu