recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD-R, 25 eller 50 GB?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD-R, 25 eller 50 GB?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2016 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg har heller ikke tænkt mig at købe andet end 25 stk. (f.eks.) 25 GB. Og desuden er min Panasonic DMR-BCT835 den eneste Blu-Ray afspiller jeg har (måske bortset fra min bærbare computer). Men iøvrigt lyder det mærkeligt at de ikke kan afspilles på andre Blu-Ray afspillere. Er det ikke fordi diskene ikke er blevet finalized??
De er finalized, så det er ikke det. Men har læst på et tidspunkt, at det er et problem med dem. Du bor vel ikke i nærheden af Taastrup? Så kunne du købe mine billigt. Gider bare ikke sende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2016 kl. 12:35
Nej - jeg bor i Esbjerg, men har familie i København. Har du et link til hvad for nogen du købte?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2016 kl. 12:48
Uh, jeg kan ikke lige huske det. Der står ikke noget på dem. Det er lidt over et år, at jeg købte dem. Men det er aldrig de billigste jeg køber. Jeg kan se, at jeg har ca. 100 stk. De to af pakkerne er slet ikke åbnet. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 12:20
- Så du ved ikke hvilket mærke det er? Verbatim eller andet, f.eks. Og hvad skulle de koste, i tilfælde af at jeg skulle være interesseret?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 12:37
Aner det ikke. Der står ikke noget på. Men kvaliteten er altid god, på de medier jeg køber.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu