recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabelspm. ift pris og kvalitet 10-200kr mtr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabelspm. ift pris og kvalitet 10-200kr mtr

 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg har aldrig ment at have andre rettigheder, end alle andre brugere - heller ikke da jeg var moderator!

Til gengæld så sletter jeg ikke min profil og opretter en ny, når lugten i bageriet ikke passer mig længere. At gøre det, synes jeg er tragisk.

M.v.h.

Nej du sletter bare indlæggene, og det mener du er klart bedre Shocked

Og så går du i de fleste tilfælde efter manden i stedet for bolden, gjorde du også det som moderator ?

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 20:01
Jeg har aldrig ment at have andre rettigheder, end alle andre brugere - heller ikke da jeg var moderator!

Til gengæld så sletter jeg ikke min profil og opretter en ny, når lugten i bageriet ikke passer mig længere. At gøre det, synes jeg er tragisk.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fysikkens love siger at der ikke kan være forskel på to stykker ledning der bruges mellem forstærker og højttaler.

Fysikkens love siger også at en hummelbi ikke kan flyve...


Nej, det er mig bekendt længe siden at det blev forklaret, men uanset om det er det eller ej så beviser bierne jo hver dag at de kan flyve. I skarp kontrast dertil har vi kabeltilhængerne som påstår at de har gyldne øre, men som i modsætning til bierne der bare flyver, opfinder fantasifulde "argumenter" for hvorfor de -ikke- kan eftervise deres påstande eller bare forfalder til at tale i gåder.


Husker jeg helt forkert, eller nævnte du på et tidspunkt, at du rent faktisk arbejder i branchen?

M.v.h.

Ja det gør du og det har du fået at vide en gang tidligere. Du kender ikke mig og jeg kender ikke dig. Af os to er du den eneste med nuværende eller tidligere forbindelser til AV branchen.


Hvis du er i tvivl om hvor, så kan du læse fra side 13 og frem i den gamle power kabel tråd:


Og så stop for helvede med at lege detektiv! Der er ikke noget at komme efter.

Han er jo gammel moderator som han mener stadig giver ham ret til ting på Recordere andre brugere ikke må, ganske tragisk Ouch
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Det er jo egentligt hvad jeg mener. Hvis en person beskriver en forskel ved et nyt kabel, så kræver du målinger eller korrekt udført blindtest, før du kan anderkende det. Hvis det ikke fremvises, så bliver den glade kabelkøber beskrevet som "audiofile typer" eller naive personer der ikke tænker rationelt og bliver forledt af marketingsgejl. Selvom om du beskriver det nok så høfligt, så er det stadig enormt ubehøvlet. Selv om du har ret, så er det ikke konstruktivt og det giver dig ikke ret til at pege fingre af dem der har en anden mening.

Der bliver ikke peget fingre...


Det er faktisk lige nøjagtig hvad der bliver! Jeg har påpeget flere gange, at du gang på gang kalder folk med andre holdninger, for div. nedladende ord. Det må kunne være muligt at få sin pointe serveret, uden at skulle tale ned til andre. Det afholder andre brugere at deltage i diverse debatter. Og så bliver det temmelig ensporet - som denne debat i øvrigt også.
(Jo, jeg véd godt at jeg også kan gå efter manden, i stedet for emnet. Det sker som regel, når andre gør det, og der så efter henstilling, stadig tales ned til andre).

]
Citér
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

I stedet for at blande din holdning til kabler ind i den her tråd, så opret en tråd hvor du gør rede for dine holdninger. Det giver mulighed for at dem der rent faktisk gider at debattere det med dig kan gøre det der.

Det er ikke holdning, det er beviseligt fakta.

Trådstarter spurgte om forskelle på kabler, jeg gav ham klar besked. Det behøver jeg vel ikke lave min egen tråd for.


Handler det ikke mere om, at du er nervøs for, at du kommer til at sidde og debattere med dig selv?

M.v.h.

Skal man lave screenshot eller lader du dine indlæg blive fremover LOL
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 19:51
Sammenhængen var at jeg - I SARKASTISK SPØG-, i den samme tråd som jeg linkede til tidligere spurgte hvordan man kan lave sin profil til "branche medlem". Det vil enhver anden end Henrik B forstå hvis de læser side 9 i power kabel tråden:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139604&PN=9&title=strmkabel-til-processor-og-effekt

Det er så åbenlyst at der ikke ligger noget reelt bag det, at det samtidig må formodes at være med vilje, at Henrik B som den eneste, ikke kan forstår det. Det er ikke andet end en ufatteligt ringe undskyldning for at malplacere et citat.


Redigeret af Trumle - 10-Januar-2016 kl. 19:55
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fysikkens love siger at der ikke kan være forskel på to stykker ledning der bruges mellem forstærker og højttaler.

Fysikkens love siger også at en hummelbi ikke kan flyve...

Ikke rigtigt.
Den kan ikke flyve på almindeligvis som en almindelig hveps eller bi, men de har så fundet ud at at den faktisk bruger vingerne som en helikopter bruger propellen.

Dvs at der er en ganske enkelt bevis for hvordan, hvad der endnu ikke er på kabler Wink
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 19:22
Citat Trumle:
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Hvordan sætter man sin profil til "branche medlem"?


M.v.h.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 569
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 19:07
Slumbert - det er lige før jeg vil give dig ret mht Gige.
Det er en kedelig tendens at ytringsfrihed forveksles med ytringspligt, hvorved moderation bliver et tema.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 18:59
Ja dine intentioner var sikkert rene som nyfalden sne... LOL!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:






Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fysikkens love siger at der ikke kan være forskel på to stykker ledning der bruges mellem forstærker og højttaler.

Fysikkens love siger også at en hummelbi ikke kan flyve...


Nej, det er mig bekendt længe siden at det blev forklaret, men uanset om det er det eller ej så beviser bierne jo hver dag at de kan flyve. I skarp kontrast dertil har vi kabeltilhængerne som påstår at de har gyldne øre, men som i modsætning til bierne der bare flyver, opfinder fantasifulde "argumenter" for hvorfor de -ikke- kan eftervise deres påstande eller bare forfalder til at tale i gåder.


Husker jeg helt forkert, eller nævnte du på et tidspunkt, at du rent faktisk arbejder i branchen?

M.v.h.


Ja det gør du og det har du fået at vide en gang tidligere. Du kender ikke mig og jeg kender ikke dig. Af os to er du den eneste med nuværende eller tidligere forbindelser til AV branchen.


Hvis du er i tvivl om hvor, så kan du læse fra side 13 og frem i den gamle power kabel tråd:


Og så stop for helvede med at lege detektiv! Der er ikke noget at komme efter.




Undskyld ad helv*** til da!! Jeg mente bare at kunne huske at du nævnte noget om det, på et tidspunkt! Det var blot ud fra nogle af dine svar, for hvem du er personligt - I couldn't care less! Men tak fordi du tillægger mig skjulte hensigter...

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 10-Januar-2016 kl. 18:53
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 18:33
Suk.

Det er lige før man savner Mikkel Gige :-(
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 18:18
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:


Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Fysikkens love siger at der ikke kan være forskel på to stykker ledning der bruges mellem forstærker og højttaler.

Fysikkens love siger også at en hummelbi ikke kan flyve...


Nej, det er mig bekendt længe siden at det blev forklaret, men uanset om det er det eller ej så beviser bierne jo hver dag at de kan flyve. I skarp kontrast dertil har vi kabeltilhængerne som påstår at de har gyldne øre, men som i modsætning til bierne der bare flyver, opfinder fantasifulde "argumenter" for hvorfor de -ikke- kan eftervise deres påstande eller bare forfalder til at tale i gåder.


Husker jeg helt forkert, eller nævnte du på et tidspunkt, at du rent faktisk arbejder i branchen?

M.v.h.

Ja det gør du og det har du fået at vide en gang tidligere. Du kender ikke mig og jeg kender ikke dig. Af os to er du den eneste med nuværende eller tidligere forbindelser til AV branchen.


Hvis du er i tvivl om hvor, så kan du læse fra side 13 og frem i den gamle power kabel tråd:


Og så stop for helvede med at lege detektiv! Der er ikke noget at komme efter.


Redigeret af Trumle - 10-Januar-2016 kl. 18:31
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu