recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman Kardon Onyx forskel på modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harman Kardon Onyx forskel på modeller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harman Kardon Onyx forskel på modeller
    Sendt: 07-Januar-2016 kl. 11:54
Hej

Jeg har en Harman Kardon Onyx højtaler og overvejer at købe den nye model til en ven. Den nye model hedder Harman Kardon Onyx Studio2.

Jeg synes jeg har svært ved at finde ud af forskellen på de to modeller. Den nye har mikronfon så den kan bruges som en slags telefonhøjtaler samt et lidt andet materialevalg i designet, men ellers kan jeg ikke se den store forskel. Er der nogle der ved noget mere om det end jeg ?
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 12:11
Ved ikke mere end at den gamle kan købes for 799kr hos CDon og den nye kan findes til 999kr.
Til top
basholm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Willads Willads skrev:

Hej

Jeg har en Harman Kardon Onyx højtaler og overvejer at købe den nye model til en ven. Den nye model hedder Harman Kardon Onyx Studio2.

Jeg synes jeg har svært ved at finde ud af forskellen på de to modeller. Den nye har mikronfon så den kan bruges som en slags telefonhøjtaler samt et lidt andet materialevalg i designet, men ellers kan jeg ikke se den store forskel. Er der nogle der ved noget mere om det end jeg ?

Hej

ONYX har DLNA og airplay. Det har ONYX Studio2 ikke.  Den har kun Bluetooth.

Elgiganten har haft Onyx på tilbud til 1499,- Ved ikke om det stadig gælder.



Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 13:15
Tak for svar.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu