recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny pc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Suburi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suburi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ny pc
    Sendt: 13-Januar-2016 kl. 12:01
Jeg har brug lidt vejledning, står for at skulle have ny bærbar, krav er 13,3 - 14" I5 eller i7 og SSD. Omkring 5000 kr, har fundet denne, men vil gerne høre fra nogle eksperter, om der er noget der skulle være bedre i denne prisklasse ?



http://www.computercity.dk/pcer/brbarepcer/mellemstorskrm13-14/acer-v3-371-56jq-122324



Redigeret af Suburi - 13-Januar-2016 kl. 12:03
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 13:13
Hvis vi også kan få at vide, hvad den skal bruges til, så gør det det noget nemmere. 
Ellers får du et simpelt svar: Nej!

Wink
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 17:08
i7 med ssd til 5K? - glem det. måske med rester af gamle udgåede modeller, men det er virkelig noget crap jern (plastic) man får fat i så.
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 19:21
Uden at vide hvad den sakl bruges til...
i3, i5 eller i7 er nok ikke vigtigst.
Til den pris må du undvære dedikeret grafik, jeg ville prioritere ssd og full hd skærm og så blæse på om cpu er et år gammel...
Til top
Suburi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suburi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2016 kl. 22:21
Kandersen: ja det var nok en go' ide, den skal bruges til alm. brug på nettet, en del opgaver i Office. Ikke noget med spil :-)
Og tak for svar
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Suburi Suburi skrev:

Kandersen: ja det var nok en go' ide, den skal bruges til alm. brug på nettet, en del opgaver i Office. Ikke noget med spil :-)
Og tak for svar

Det lettede en del på forståelsen, og dit budget Wink

Jeg synes jeg så en reklame fra Elgiganten, der kører tilbud på en bærbar til 2495,- som vist nærmest er skræddersyet til dit formål.. Jeg ville slet ikke i nærheden af dit budget, med det behov for du har for den.


Igen, dette er med fuldstændig fokus på det behov du giver udtryk for. Med en besparelsen på 50% i forhold til dit budget og dit behov, så skal man dælme have gode argumenter, for at gå uden om den.

Ellers kan du nærmest vælge hvad som helst på hylde 1, inde for dit budget, og de ville alle leve op til dit behov, og mere til. Sagt med andre ord - Dit eget forslag vil, efter min mening, være overkill til dit behov.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 11:50
Skal du "leve" lidt bedre, og stadigvæk spare lidt af dine surt optjente mønter, så ville jeg bruge 800,- mere, og vælge den her: 





Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 11:56
Skal måske lige understrege. Mine to ovenstående bud, dem ville jeg holde op mod hinanden ved fysisk at se dem ved siden af hinanden, "mærke dem", "føle dem", og ikke mindst se skærmen på dem. Det er 800,- der adskiller dem, og umiddelbart vil den med core I5 være mit absolut første valg, alene fordi den kun koster 800,- mere, men ellers er de rimelig identiske.

Til top
Suburi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suburi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 17:39
Tak igen😀 den må ikke være mere end 13 - 14", skal være hurtig ved opstart og arbejdsmæssigt.
Det eneste jeg har med den omtalte Acer, er det virker meget plastic agtigt og så til den pris....
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 12:05
Du kan bruge edb-priser t il at lave en søgning:
Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu