recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skaarups ATMOS bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skaarups ATMOS bio

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 16:58
Det er alt sammen gode indputs, og tanken har også strejfet mig at vælge en sofa istedet. Jeg er bare bange for at specielt kæresten falder i søvn med det samme og det betyder uden tvivl at volumen så skal ned haha :)

Jeg har prøvet de omtalte Jysk stole ved flere lejligheder og min oplevelse er at det til prisen er den stol som jeg har siddet bedst i, så jeg er ikke nervøs for komforten selv ved hel aftens film. 
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 18:30
Ja Ja I får jeres (u)bekvemme stole i fred ! men kom ikke her og piv når i finder ud af at man får hvad man betaler for Big smile Big smile 

Det der Lærred du har købt dig Skaarup ! må man spørge hvad det har kostet dig og hvor du fik det fra ?


Redigeret af Just Curious - 14-Februar-2016 kl. 18:33
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 19:00
Jeg har købt lærredet hos Komplett da det var billigst der.  jeg har så købt den lydtransparante dug direkte hos Elitescreens i Tyskland da man ikke kunne få det som en samlet pakke hos nogle forhandleren. Jeg har derfor en alm 110" dug i overskud som formodentlig kommer til salg når vi er flyttet

Redigeret af JakobSkaarup - 14-Februar-2016 kl. 19:04
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 19:40
Super - mange tak for info - 
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 19:51
jeg faldt over denne her stolerække ved ikke om den har været oppe herinde før, måske det var noget ?

Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 19:55
Det er måske ikke lige så smart i en mørk dedikeret bio Smile Men flotte er de da, indtil man spilder en cola i dem.. Synes også der er mange fede stole inde biografstole.dk....men de er bare rigtig dyre
kan især godt li dem med køleboks. Det må altså være rart. Og for mit eget vedkommende kunne godt tænke mig dem i stof i stedet for læder


Redigeret af Ole_M - 14-Februar-2016 kl. 19:59
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Det er alt sammen gode indputs, og tanken har også strejfet mig at vælge en sofa istedet. Jeg er bare bange for at specielt kæresten falder i søvn med det samme og det betyder uden tvivl at volumen så skal ned haha :)

Jeg har prøvet de omtalte Jysk stole ved flere lejligheder og min oplevelse er at det til prisen er den stol som jeg har siddet bedst i, så jeg er ikke nervøs for komforten selv ved hel aftens film. 

På tilbud i denne uge:
http://www.davidsenshop.dk/pi/Cannes-biografsofa_1738688_74682.aspx


Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 22:22
Er sikker på at det bliver et fedt rum! Jeg glæder mig selv til dén dag jeg har et værelse i overskud! :P

Med hensyn til retningen af bio'en, så ville jeg helt sikkert gøre som du viser på tegningen, da det af hensyn til akustikken altid anbefales at spille "på langs" af rummet.

Derudover, har du så overvejet at få lukket det lille "indhug" ved indgangen med en gipsvæg, således at rummet bliver symmetrisk? - Igen, af akustiske hensyn.

M.v.h. Jon
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 22:33
Jeg har sådan nogle her, de er i stof....Bredden er 75 cm. 
De kan dreje, og nakkestøtten kan justeres.





Ning
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:


Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Det er alt sammen gode indputs, og tanken har også strejfet mig at vælge en sofa istedet. Jeg er bare bange for at specielt kæresten falder i søvn med det samme og det betyder uden tvivl at volumen så skal ned haha :)

Jeg har prøvet de omtalte Jysk stole ved flere lejligheder og min oplevelse er at det til prisen er den stol som jeg har siddet bedst i, så jeg er ikke nervøs for komforten selv ved hel aftens film. 


På tilbud i denne uge:


Har du aktier i den der Davidsen butik? Du anbefaler dem alle steder
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 07:12
Så er det i dag vi overtager vores nye hus og jeg dermed kan komme igang med bioen. 

Der er sket lidt mere på udstyrs fronten i og med at jeg har fået solgt min Velodyne SPL 1200 og istedet har fået en MK350MKII. På sigt håber jeg at få fat i endnu en sub. 

Jeg har også fået købt netværk til huset og jeg er endt med en Ubiquiti PRO router, samt dertilhørende AP til at et ordentlig WIFI. 

Stay tuned for more updates. 
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 08:22
Det er en dejlig følelse, at få overdraget nøglerne.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu