recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken tv-boks / streaming box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken tv-boks / streaming box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OBS82 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2016
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OBS82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken tv-boks / streaming box
    Sendt: 14-Januar-2016 kl. 09:28
Hej folkens,

Kort sagt:
Jeg søger en boks som kan håndtere, Netflix, Viaplay, HBO, TV2 play og DR... hvilken box skal jeg vælge? Er der boxe på vej?


Forklaring:
Jeg vil gerne væk fra flow-tv og udelukkende streame DR/TV2 og dettil have viaplay eller Netflix....

Mit tv er gammelt, så der er ikke noget "smart" i det...
Har en cromecast, men syntes ikke cromecast er "effektiv" som enhed hvis man vil "zappe" ...

Har overvejet en form for android streaming box... men jeg kan ikke blive klog på hvilke boxe/platforme som understøttes af de forskellige udbydere..

Jeg søger en boks som kan håndtere, Netflix, Viaplay, HBO, TV2 play og DR...
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2016 kl. 09:55
Kan ikke anbefale en Android boks, da det apps beregnet til en smartphone eller tablet, som du får op på TV'et. Det giver bl.a. udfordringer mht. styring, da sådanne apps jo normalt styres med touch. Endvidere er billede og lyd ikke det bedste, da det jo netop er apps beregnet til smartphone/tablet.

Når du ikke er til Chromecast, kommer du længst med en Apple TV 4. Her er alle de apps du efterspørger direkte på boksen, bortset fra TV2 Play, som dog er på vej.

Bokse til Android TV, bl.a. Nvidia Shield, er også gode, men her er ikke så mange danske streamingapps.

Du opnår ikke 100% zapning med en streamingboks. Det er stadig ind i en app og ud igen. Men sådan er det, når man er gået væk fra flow-tv.

Redigeret af Skalle06 - 14-Januar-2016 kl. 10:05
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu