recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højere hastighed ved opsigelse? (Stofa)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højere hastighed ved opsigelse? (Stofa)

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 21:38
Telenor har en ganske fin dækning.

M.v.h.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 20:44
Hvorfor skulle Telenor have dårlig dækning. Jeg bruger Telia gennem mit arbejde. De bruger samme net og har efter min mening rigtig god dækning.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 14:04
Telenor, god fornøjelse med dem  Thumbs Down
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2016 kl. 06:24
Telenor? Held og lykke siger jeg bare. Start med at finde ud af om der er ordentlig dækning, hvor i normalt bevæger jer......

Klaus

Redigeret af KlausDM - 22-Januar-2016 kl. 15:23
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 23:10
Er i sikre? Det står som et krav på hjemmesiden https://stofa.dk/kom-nemt-i-gang-med-webtv

Har i haft held til at "lokke" højere hastighed ud af dem?
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 22:53
WEB TV ved Stofa er ikke betinget af bredbånd hos dem.

Har selv lige hentet app'en på begge mobile enheder. Så nu kan der ses TV anywhere, også i bilen går jeg ud fra.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 22:17
Det kræver vel ikke internet hos Stofa for at se deres kanaler på telefonen, men selvfølgelig at man har TV abonnement hos dem.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 22:02
Jeg har pt. en 20/10 internetforbindelse hos Stofa til 199kr/mdr. Jeg kan dog se, at jeg ved Telenor kan få en 50/10 forbindelse til samme pris, hvis jeg også skifter familiens mobilabonnementer til Telenor (hvilket er ok for mig).

Har nogle af jer haft held til at lokke en højere hastighed ud af Stofa ved at bruge konkurrentens tilbud som argument? Det lykkedes nemlig ikke for mig

PS: Kæresten vil helst blive ved Stofa, da vi så har adgang til tv-kanalerne på vores telefoner.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu