recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SMIDT UD: Rockwool Industribatts sorte (Haster)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SMIDT UD: Rockwool Industribatts sorte (Haster)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SMIDT UD: Rockwool Industribatts sorte (Haster)
    Sendt: 30-Januar-2016 kl. 16:06
Jeg er ved at rive min bio ned og skal af med industribatts brugt til min baffle wall. De er 5cm tykke.


Der er ca. to pakker i alt og noget af det er skåret ud. Hentes som det er.

Kan ikke huske nyprisen, men mener det løb op i 3000'ish.

Befinder sig på Frederiksberg. Kom med et (fornuftigt) bud.

Afhentning 31/1-2016 ville være perfekt!




Redigeret af Jonas_h - 31-Januar-2016 kl. 17:57
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 16:11
Nogen vil måske gerne vide tykkelsen... De fåes jo i lidt forskellige tykkelser. Pøj-pøj med salget. Smile
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Autechre Autechre skrev:

Nogen vil måske gerne vide tykkelsen... De fåes jo i lidt forskellige tykkelser. Pøj-pøj med salget. Smile
Tykkelse på 5cm er tilføjet :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 17:57
De er blevet smidt ud.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 19:14
Det gør sgu lidt ondt!! Nu var det jo ikke megen varsel du gav (håber ikke det er af nødat du skal rive biffen ned??) for jeg kunne nok godt have brugt dem, og ligeledes dine Trolltekt-plader, men det virker som om at det skal gå stærkt ...
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 19:19
Ingen nød, men skal flytte :) og beklager den korte varsel men det var er helvede at få revet det hele ned så det var nemmere at kyle dem direkte i containeren :)

Troldtekt er allerede reserveret men kan skrive hvis køber skifter mening.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 19:31
Ok, life happens :) Vil meget gerne stå øverst på "ventelisten" til TT-pladerne (jeg skal slet ikke bruge allesammen, måske 4-6 stykker) hvis handel går i vasken eller nogle bliver til overs. Hvad med dine diffusers, er de også sorte? Må indrømme, at jeg ikke orker at lede alle 75 sider igennem efter svar :)
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 19:34
Jeg har fire diffusors tilbage. De er hvid flamingo og koster vist 800kr for 8 hos Thomann. Du skal være velkommen til at få dem billigt
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 19:44
Ellers tak ang. diffusers, skal bruge dem bagved en AT-dug, så de SKAL være sorte :(
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2016 kl. 19:49
Off-topic: Jeg ville ikke placere diffusors i lærreds-enden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu